Publikacje, prezentacje …
- Otwartość – Mobilność – Wielokulturowość – wersja angielska
- Otwartość – Mobilność – Wielokulturowość
- Geografia szkolna w czasach pandemii
- Bezpieczne funkcjonowanie w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem zagrożenia sieciowymi grami komputerowymi
- Mój uczeń i matematyka
- Planowanie interwencji w rozwiązywaniu trudności wychowawczych
- Metody aktywizujące w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Nowatorskie metody pracy z uczniami. Przewodnik metodyczny
- Uczymy myślenia. Zadania z przedmiotów przyrodniczych
- Kształcenie myślenia naukowego uczniów w edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej
- Scenariusze lekcji przedmiotów przyrodniczych w ośmioletniej szkole podstawowej
- Zmiany, innowacje, eksperymenty – w poszukiwaniu inspiracji. Poradnik dla dyrektorów szkół i nauczycieli
- Edukacyjna Wartość Dodana
- Baza Dobrych Praktyk
- System Ewaluacji Oświaty – nadzór pedagogiczny
- Scholaris – Portal wiedzy dla nauczycieli
- Sposoby nadzorowania realizacji podstawy programowej – Aleksander Ławiński
- Konstruowanie zadań dla uczniów w oparciu o mapy cyfrowe i platformy cyfrowe cz. I i II – Aleksander Ławiński
- Jestem nastolatkiem, chcę decydować, muszę wybierać – o życiowych wyborach gimnazjalistów – Jolanta Radczyc
- Przywódcza rola dyrektora szkoły. Współpraca w szkole warunkiem jakości oraz efektywności pracy zespołowej uczniów i nauczycieli – Barbara Benyskiewicz, Maria Furtak
- Co znaczy „obserwować”? – Barbara Benyskiewicz, Maria Furtak, dr Lech Sałaciński
- Anti-bias – przykład dobrej praktyki antydyskryminacyjnej – dr Lech Sałaciński
- Oświatowy Okrągły Stół – Przyszłość lubuskiej szkoły – dr Lech Sałaciński
- Polska szkoła na tle różnych modeli szkolnej edukacji – dr Lech Sałaciński
- Projekty europejskie – nasze doświadczenia i refleksje – dr Lech Sałaciński
- Rozwój interkulturowej empatii – dr Lech Sałaciński
- Alternatywne rozwiązania edukacyjne a model szkoły tradycyjnej – dr Lech Sałaciński
- O metodycznych aspektach dobrej lekcji – Wioletta Wodnicka
- Specyfika kształcenia pracowników młodocianych od września 2017 r. – Grażyna Uhman
- Znaczenie zainteresowań i pasji w życiu człowieka – Grażyna Uhman
- Zmiany w organizacji kształcenia zawodowego 2019 r. – Grażyna Uhman
- Realizacja nowej podstawy programowej z fizyki – spotkanie metodyczne 2019 r. – Grażyna Uhman
- Rola pracodawców i doradców zawodowych w zmieniającym się kształceniu zawodowym – Grażyna Uhman