Spotkania metodyczne – powiat wschowski

Szanowni Państwo,
Nauczyciele szkół podstawowych powiatu wschowskiego,

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze, serdecznie zaprasza, na trzecie z cyklu, spotkania metodyczne dla nauczycieli szkół podstawowych z terenu powiatu wschowskiego, które odbędą się 25.09.2024 r. w godzinach od 17.00 do 18.30 w siedzibie Szkoły Podstawowej w Sławie, ul. Odrodzenia Wojska Polskiego 16, 67 – 410  Sława oraz w Przedszkolu im. Cz. Janczarskiego w Sławie, ul. Sportowa 7, 67 – 410  Sława.

Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem spotkań [plik pdf] i do rejestracji.

 

  • Pokolenie Alfa – co stanowi o ich wyjątkowości oraz rola i kompetencje nauczyciela przedszkola w obliczu dynamicznych zmian – 2024/2025/1/313 – prowadząca: Dorota Krzyżaniak; adresaci – nauczyciele edukacji przedszkolnej; 26.09.2024 r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Wczesnoszkolne „przydasie” – pomoce dydaktyczne na różne okazje – 2024/2025/1/314 – prowadzące: Agnieszka Twarowska, Katarzyna Walków; adresaci – nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • AI w pracy nauczyciela wychowania fizycznego – 2024/2025/1/315 – prowadząca Maja Korcz; adresaci – nauczyciele wychowania fizycznego; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Innowacje metody nauczania matematyki: jak wykorzystać technologię w edukacji matematycznej – 2024/2025/1/316 – prowadząca Edyta Stryczyńska; adresaci – nauczyciele matematyki szkół podstawowych; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Kierunki zmian, czyli o poprawie efektywności kształcenia na języku polskim w szkole podstawowej – 2024/2025/1/317 – prowadząca Małgorzata Morawska-Borysewicz; adresaci – nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Klucz do sukcesu – nowe strategie przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty z j. angielskiego – 2024/2025/1/318- prowadząca Aneta Gawron; adresaci – nauczyciele języka angielskiego szkół podstawowych; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Kilka sposobów na obudzenie ducha kreatywności wśród uczniów na lekcji języka niemieckiego – 2024/2025/1/319 – prowadząca Kinga Czekatowska; adresaci – nauczyciele języka niemieckiego szkół podstawowych; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Klucz do skutecznej edukacji – ocenianie, które uczy – 2024/2025/1/320 – prowadząca Katarzyna Lasik; adresaci – nauczyciele przedmiotów artystycznych, wszyscy zainteresowani; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Realizacja podstawy programowej a ocenianie na lekcjach przyrody i biologii – 2024/2025/1/321 – prowadząca Iwona Tarnawa-Januszek; adresaci – nauczyciele przyrody i biologii szkół podstawowych; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Nowa podstawa programowa z geografii. Mapy turystyczno – topograficzne, mapy reliefu i geokompozycje w ćwiczeniach i zadaniach – 2024/2025/1/312 – prowadzący Aleksander Ławiński; adresaci – nauczyciele geografii; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Transfer energii – teoria i praktyka na lekcjach fizyki – 2024/2025/1/322 – prowadzący Roman Walenciak; adresaci – nauczyciele fizyki; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji] – z przyczyn niezależnych od Ośrodka spotkanie zostaje odwołane
  • Informatyka INACZEJ. Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu?– 2024/2025/1/323 – prowadząca Elżbieta Terajewicz; adresaci – nauczyciele informatyki/edukacji informatycznej; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Mapa marzeń – jako narzędzie wspierające rozwój ucznia i nauczyciela – 2024/2025/1/324 – prowadząca Adrianna Ruszkowska; adresaci – psycholodzy, pedagodzy szkolni; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]
  • Zgodność organizacji doradztwa zawodowego w szkole z przepisami prawa – 2024/2025/1/325- prowadząca Wioletta Szymczyk; adresaci – nauczyciele doradcy; 25.09.2024  r. godz. 17.00-18.30 [link do rejestracji]

Serdecznie zapraszamy.

 

Skip to content