Ocenianie wspierające uczenie się dla zaawansowanych

Rodzaj formy: szkolenie w szkole/placówce
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
Liczba godzin zajęć: 9
Odpłatność uczestnika: do 39 uczestników włącznie 3 510 zł; od 40 uczestników 4 680 zł
Kierownik formy doskonalenia: Hanna Grytczuk, H.Grytczuk@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 52
Realizator/realizatorzy zajęć: Aleksander Pawlicki – wykładowca dydaktyki i wychowania w Szkole Edukacji Uniwersytetu Warszawskiego i Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania i realizowania procesów edukacyjnych w taki sposób, aby uczniowie chcieli i potrafili się uczyć.
Zakres tematyczny:
  1. Analiza czterech programów nauczania obecnych w każdej klasie. (1h zdalnie przed zajęciami stacjonarnymi)
  2. Ocenianie wspierające uczenie się a uczenie się jako ocenianie (assessment for learning vs assessment as learning). (1h)
  3. Planowanie działu w oparciu o podejście UbD (Understanding by Design) (1h)
  4. Strategie nauczania / uczenia się sprzyjające rozwijaniu oceniania kształtującego. (1h +1h zdalnie po zajęciach stacjonarnych)
  5. Narzędzia wspierające uczniowską pracę z IZ. (1h +1h zdalnie po zajęciach stacjonarnych)
  6. Tworzenie rubryk wspierających (samo)ocenę. (2h)
Uwagi: Forma: warsztaty – hybrydowa: 3 godz. online i 6 godz. stacjonarnie
Skip to content