Wybrane koncepcje i metody wspierania rozwoju uczniów – przykłady rozwiązań niemieckich

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/354
Rodzaj formy: wizyta studyjna
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
  • wicedyrektorów
  • dyrektorów
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: 11.12.2024 r., godz. 10.00, RB Miśnia
Liczba godzin zajęć: 24
Planowana liczba uczestników: 20
Odpłatność uczestnika: 1500 zł
Kierownik formy doskonalenia: dr Lech Sałaciński, L.Salacinski@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 58
Realizator/realizatorzy zajęć: dr Angela Wohlfarth, Kerstin Schneider, Katharina Sturm, dr Annett Aurig, Sibylle Engelke, Stefanie Wuensch
Instytucje i organizacje współorganizujące: Landesamt für Schule und Bildung (LaSuB) w Radebeul – Niemcy
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania i realizowania procesów edukacyjnych w taki sposób, aby uczniowie chcieli i potrafili się uczyć.
Zakres tematyczny: 1.Nowatorskie rozwiązania metodyczne indywidualnego wsparcia rozwoju uczniów.
2. Znaczenie muzycznych bodźców dla rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych.
3. Indywidualizacja podejścia do uczniów – obserwacja wybranych sekwencji lekcji.
4. Saksoński system wspierania uczniów zdolnych.
5. Narzędzia wspierania nauki w klasach dwujęzycznych.
Warunki ukończenia formy doskonalenia: Program szkolenia realizowany jest w trakcie trzydniowej wizyty studyjnej w Miśni i Dreźnie (Niemcy). Termin: 11 – 13.12.2024 r. W trakcie szkolenia uczestnicy zapewnione mają: przejazdy autokarem, noclegi w hotelu “Business Hotel Siebeneichen GmbH”, pełne wyżywienie oraz wizyty w wybranych niemieckich szkołach i placówkach oświatowych.
Skip to content