Wybrane koncepcje i metody wspierania rozwoju uczniów – przykłady rozwiązań niemieckich |
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/354 | |
Rodzaj formy: | wizyta studyjna |
Oferta przeznaczona dla: |
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: | 11.12.2024 r., godz. 10.00, RB Miśnia |
Liczba godzin zajęć: | 24 |
Planowana liczba uczestników: | 20 |
Odpłatność uczestnika: | 1500 zł |
Kierownik formy doskonalenia: | dr Lech Sałaciński, L.Salacinski@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 58 |
Realizator/realizatorzy zajęć: | dr Angela Wohlfarth, Kerstin Schneider, Katharina Sturm, dr Annett Aurig, Sibylle Engelke, Stefanie Wuensch |
Instytucje i organizacje współorganizujące: | Landesamt für Schule und Bildung (LaSuB) w Radebeul – Niemcy |
Cele formy doskonalenia: | Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania i realizowania procesów edukacyjnych w taki sposób, aby uczniowie chcieli i potrafili się uczyć. |
Zakres tematyczny: | 1.Nowatorskie rozwiązania metodyczne indywidualnego wsparcia rozwoju uczniów. 2. Znaczenie muzycznych bodźców dla rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych. 3. Indywidualizacja podejścia do uczniów – obserwacja wybranych sekwencji lekcji. 4. Saksoński system wspierania uczniów zdolnych. 5. Narzędzia wspierania nauki w klasach dwujęzycznych. |
Warunki ukończenia formy doskonalenia: | Program szkolenia realizowany jest w trakcie trzydniowej wizyty studyjnej w Miśni i Dreźnie (Niemcy). Termin: 11 – 13.12.2024 r. W trakcie szkolenia uczestnicy zapewnione mają: przejazdy autokarem, noclegi w hotelu “Business Hotel Siebeneichen GmbH”, pełne wyżywienie oraz wizyty w wybranych niemieckich szkołach i placówkach oświatowych. |