Neurologiczne zaburzenia mowy o typie afazji i dyzartrii
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/248 |
Rodzaj formy: |
szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
- wszystkich zainteresowanych
- nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
- nauczycieli wychowania przedszkolnego
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: |
5 |
Odpłatność uczestnika: |
96 zł |
Kierownik formy doskonalenia: |
Bogusława Madej-Breitkopf, B.Breitkopf@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 45 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Edyta Wróbel – neurologopedagog, neurologopeda, nauczyciel przedszkola |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów. |
Zakres tematyczny: |
- Definicja i przyczyny zaburzeń mowy o typie afazji i dyzartii.
- Różne postacie, typy i objawy afazji i dyzartii u dzieci.
- Różnice pomiędzy afazją, dyzartią a całościowymi zaburzeniami.
- Podstawa programowa a dziecko z afazją.
- Tworzenie indywidualnego programu terapeutycznego.
- Postępowanie z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy o typie afazji i dyzartii.
|