Neurologiczne zaburzenia mowy o typie afazji i dyzartrii

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/248
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
  • nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
  • nauczycieli wychowania przedszkolnego
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 5
Odpłatność uczestnika: 96 zł
Kierownik formy doskonalenia: Bogusława Madej-Breitkopf, B.Breitkopf@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 45
Realizator/realizatorzy zajęć: Edyta Wróbel – neurologopedagog, neurologopeda, nauczyciel przedszkola
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów.
Zakres tematyczny:
  1. Definicja i przyczyny zaburzeń mowy o typie afazji i dyzartii.
  2. Różne postacie, typy i objawy afazji i dyzartii u dzieci.
  3. Różnice pomiędzy afazją, dyzartią a całościowymi zaburzeniami.
  4. Podstawa programowa a dziecko z afazją.
  5. Tworzenie indywidualnego programu terapeutycznego.
  6. Postępowanie z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy o typie afazji i dyzartii.
Skip to content