Trudności w uczeniu się matematyki w klasach IV-VIII – czym są i jak im zapobiegać
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/188 |
Rodzaj formy: |
szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy – forma stacjonarna |
Liczba godzin zajęć: |
4 |
Odpłatność uczestnika: |
forma bezpłatna |
Kierownik formy doskonalenia: |
Edyta Stryczyńska, E.Stryczynska@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Edyta Stryczyńska – nauczyciel doradca metodyczny |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania i realizowania procesów edukacyjnych w taki sposób, aby uczniowie chcieli i potrafili się uczyć. |
Zakres tematyczny: |
- Praca z uczniem mającym trudności z matematyką (brak płynności w liczeniu, błędy w przeliczaniu, trudności z pojęciami ‘więcej’ i ‘mniej’).
- Skuteczne metody przyswajania wiedzy przez uczniów.
|