Trudności w uczeniu się matematyki w klasach IV-VIII – czym są i jak im zapobiegać

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/188
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • nauczycieli matematyki
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy – forma stacjonarna
Liczba godzin zajęć: 4
Odpłatność uczestnika: forma bezpłatna
Kierownik formy doskonalenia: Edyta Stryczyńska, E.Stryczynska@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29
Realizator/realizatorzy zajęć: Edyta Stryczyńska – nauczyciel doradca metodyczny
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania i realizowania procesów edukacyjnych w taki sposób, aby uczniowie chcieli i potrafili się uczyć.
Zakres tematyczny:
  1. Praca z uczniem mającym trudności z matematyką (brak płynności w liczeniu, błędy w przeliczaniu, trudności z pojęciami ‘więcej’ i ‘mniej’).
  2. Skuteczne metody przyswajania wiedzy przez uczniów.
    Skip to content