Konstruktywna konfrontacja – jako metoda radzenia sobie z trudnymi zachowaniami na lekcji

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/121
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 4
Odpłatność uczestnika: forma bezpłatna
Kierownik formy doskonalenia: Danuta Mroczyk, D.Mroczyk@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 66
Realizator/realizatorzy zajęć: Danuta Mroczyk – nauczyciel konsultant
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie kształtowania postaw uczniów umożliwiających im swobodne i bezpieczne działanie w różnych obszarach życia.
Zakres tematyczny:
  1. Przyczyny trudnych zachowań uczniów.
  2. Metody radzenia sobie z trudnymi zachowaniami – konfrontacja informacyjna i interpretacyjna.
  3. Zastosowanie metody w praktyce – symulacja sytuacji trudnych wychowawczo.
Skip to content