Wczesna interwencja w diagnozie zaburzeń rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym
|
numer formy doskonalenia: 2023/2024/1/108 |
Rodzaj formy: |
warsztaty |
Oferta przeznaczona dla: |
- wszystkich zainteresowanych
- nauczycieli wychowania przedszkolnego
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: |
4 |
Odpłatność uczestnika: |
105 |
Kierownik formy doskonalenia: |
dr Katarzyna Kochan, K.Kochan@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 31 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Aneta Nawrot – pedagog specjalny, neurodydaktyk, terapeuta zajęciowy, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spectrum ASD, terapeuta AAC, trener TUS, diagnosta FAS; Marzena Ganczar – oligofrenopedagog, surdopedagog, neurodydaktyk, terapeuta zajęciowy, terapeuta behawioralny, provider treningu słuchowego Neuroflow, terapeuta AAC, trener TUS, diagnosta FAS |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów. |
Zakres tematyczny: |
- Charakterystyka funkcjonowania dziecka w okresie przedszkolnym (3-6 lat).
- Zaburzenia odruchów wczesnodziecięcych i integracji sensomotorycznej.
- Zaburzenia mowy, komunikacji i koncentracji uwagi.
- Zaburzenia funkcjonowania poznawczego i zaburzenia emocjonalne.
- Przykładowe narzędzia do wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju u dzieci dla nauczycieli oraz innych specjalistów.
|