Metody tutoringowe na języku polskim w szkole ponadpodstawowej (nauczyciel jako organizator procesu uczenia się) |
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/389 | |
Rodzaj formy: | szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: | zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: | 3 |
Odpłatność uczestnika: | forma bezpłatna |
Kierownik formy doskonalenia: | Katarzyna Harmak, K.Harmak@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29 |
Realizator/realizatorzy zajęć: | Katarzyna Harmak – nauczyciel doradca metodyczny |
Cele formy doskonalenia: | Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania i realizowania procesów edukacyjnych w taki sposób, aby uczniowie chcieli i potrafili się uczyć. |
Zakres tematyczny: | 1. Wprowadzanie – tutoring, czym jest, a czym nie jest? 2. Tutoring w szkole – przestrzenie zastosowań w personalizacji nauczania i organizacji strategii głębokiego uczenia się. 3. Metody tutoringowe na języku polskim – przykłady. |