Metody tutoringowe na języku polskim w szkole ponadpodstawowej (nauczyciel jako organizator procesu uczenia się)

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/389
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
  • nauczycieli języka polskiego
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 3
Odpłatność uczestnika: forma bezpłatna
Kierownik formy doskonalenia: Katarzyna Harmak, K.Harmak@odn.zgora.pl, tel.  (68) 328 64 29
Realizator/realizatorzy zajęć: Katarzyna Harmak – nauczyciel doradca metodyczny
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania i realizowania procesów edukacyjnych w taki sposób, aby uczniowie chcieli i potrafili się uczyć.
Zakres tematyczny: 1. Wprowadzanie – tutoring, czym jest, a czym nie jest?
2. Tutoring w szkole – przestrzenie zastosowań w personalizacji nauczania i organizacji strategii głębokiego uczenia się.
3. Metody tutoringowe na języku polskim – przykłady.
 
Skip to content