Jak pracować z uczniami z doświadczeniem migracyjnym w szkole

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/228
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wychowawców klas
  • nauczycieli etyki / filozofii
  • nauczycieli historii i wos
  • wychowawców placówek opiekuńczych
  • nauczycieli geografii
  • wychowawców świetlic
  • nauczycieli kształcenia specjalnego / placówek integracyjnych
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 4
Odpłatność uczestnika: forma bezpłatna
Kierownik formy doskonalenia: Aleksander Ławiński, A.Lawinski@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29
Realizator/realizatorzy zajęć: Aleksander Ławiński – nauczyciel doradca metodyczny
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie kształtowania postaw uczniów umożliwiających im swobodne i bezpieczne działanie w różnych obszarach życia.
Zakres tematyczny:
  1. Treści związane z uchodźcami i migrantami w podstawie programowej.
  2. Źródła materiałów metodycznych dotyczących uchodźców i migrantów.
  3. Przykładowe treści związane z emigracją i uchodźcami w podręcznikach do geografii, historii i języka polskiego.
  4. Wybrane scenariusze zajęć dotyczących uchodźców i migrantów.
     
    Skip to content