Jak odkodować trudne zachowania uczniów?
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/224 |
Rodzaj formy: |
szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
- wychowawców klas
- wszystkich zainteresowanych
- psychologów i pedagogów
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy – forma zdalna |
Liczba godzin zajęć: |
4 |
Odpłatność uczestnika: |
80 zł |
Kierownik formy doskonalenia: |
Anna Walczak, A.Walczak@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Anna Walczak nauczyciel konsultant |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie kształtowania postaw uczniów umożliwiających im swobodne i bezpieczne działanie w różnych obszarach życia. |
Zakres tematyczny: |
- Źródła i funkcje trudnych zachowań.
- Zachowanie jako komunikat.
- Co kryje się pod zachowaniami uczniów – metafora góry lodowej.
- Schemat przemian w zachowaniu.
- Strefy regulacji emocjonalnej.
- Praca z uczniem z trudnym zachowaniem.
|