Jak odkodować trudne zachowania uczniów?

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/224
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wychowawców klas
  • wszystkich zainteresowanych
  • psychologów i pedagogów
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy – forma zdalna
Liczba godzin zajęć: 4
Odpłatność uczestnika: 80 zł
Kierownik formy doskonalenia: Anna Walczak, A.Walczak@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29
Realizator/realizatorzy zajęć: Anna Walczak nauczyciel konsultant
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie kształtowania postaw uczniów umożliwiających im swobodne i bezpieczne działanie w różnych obszarach życia.
Zakres tematyczny:
  1. Źródła i funkcje trudnych zachowań.
  2. Zachowanie jako komunikat.
  3. Co kryje się pod zachowaniami uczniów – metafora góry lodowej.
  4. Schemat przemian w zachowaniu.
  5. Strefy regulacji emocjonalnej.
  6. Praca z uczniem z trudnym zachowaniem.
     
    Skip to content