Sprawiedliwość naprawcza w szkole jako narzędzie przeciwdziałania przemocy i budowania zdrowej kultury szkoły

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/131
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • dyrektorów
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 4
Odpłatność uczestnika: 222 zł
Kierownik formy doskonalenia: Lidia Bugiera, L.Bugiera@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 42
Realizator/realizatorzy zajęć: dr Aleksandra Dopierała, psycholożka, wykładowczyni i nauczycielka mianowana. Członkini European Forum for Resorative Justice, od 4 lat członkini grupy roboczej Restorative School Working Group, w której osoby z 9 krajów współpracują na rzecz rozwoju sprawiedliwości naprawczej w szkołach oraz instytucjach związanych ze zdrowiem dzieci i młodzieży. Wicedyrektorka szkoły Spark Academy w Poznaniu, dydaktyczka w SWPS w Poznaniu.
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji kadry kierowniczej szkół/placówek oświatowych w zakresie efektywnego zarządzania jakością pracy szkoły/placówki oświatowej.
Zakres tematyczny:
  1. Czym jest sprawiedliwość naprawcza i restoratywna szkoła i jakie daje efekty dla uczniów i kadry?
  2. Jak wdrażać praktyki rozwijające empatię i odpowiedzialność do codzienności polskiej szkoły?
  3. Od czego zacząć i jak zbudować wewnętrzny plan wdrożenia?
 
Skip to content