Szkoła dostępna – zastosowanie zasad uniwersalnego projektowania (UDL) w edukacji

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/122
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 4
Odpłatność uczestnika: forma bezpłatna
Kierownik formy doskonalenia: dr Katarzyna Kochan, K.Kochan@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 31
Realizator/realizatorzy zajęć: Katarzyna Kochan – nauczyciel konsultant, Maria Furtak – nauczyciel konsultant
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów.
Zakres tematyczny:
  1. Szkoła jako przestrzeń przyjazna dla wszystkich.
  2. Model szkoły dostępnej.
  3. Standard dostępności architektonicznej.
  4. Standard dostępności edukacyjno-społecznej.
  5. Kwestionariusz autodiagnozy szkoły.
 
Skip to content