Konstruktywna konfrontacja – jako metoda radzenia sobie z trudnymi zachowaniami na lekcji
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/121 |
Rodzaj formy: |
szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
- wszystkich zainteresowanych
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: |
4 |
Odpłatność uczestnika: |
forma bezpłatna |
Kierownik formy doskonalenia: |
Danuta Mroczyk, D.Mroczyk@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 66 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Danuta Mroczyk – nauczyciel konsultant |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie kształtowania postaw uczniów umożliwiających im swobodne i bezpieczne działanie w różnych obszarach życia. |
Zakres tematyczny: |
- Przyczyny trudnych zachowań uczniów.
- Metody radzenia sobie z trudnymi zachowaniami – konfrontacja informacyjna i interpretacyjna.
- Zastosowanie metody w praktyce – symulacja sytuacji trudnych wychowawczo.
|