Uczeń z dyskalkulią – jak pracować z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
|
numer formy doskonalenia: 2023/2024/1/310 |
Rodzaj formy: |
szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
- wszystkich zainteresowanych
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: |
5 |
Odpłatność uczestnika: |
75 zł |
Kierownik formy doskonalenia: |
Bogusława Madej-Breitkopf, B.Breitkopf@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 45 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Anna Piwońska-Cieślik – oligofrenopedagog, pedagog z zakresu resocjalizacji |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów. |
Zakres tematyczny: |
- Ryzyko dyskalkulii, dyskalkulia rozwojowa i inne zaburzenia zdolności matematycznych.
- Dostosowanie wymagań i indywidualizacja pracy z uczniem na lekcjach matematyki i innych przedmiotach wymagających umiejętności matematycznych.
- Zasady oceniania.
- Zasady postępowania terapeutycznego z uczniem z dyskalkulią.
|