Uczeń z dyskalkulią – jak pracować z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki

numer formy doskonalenia: 2023/2024/1/310
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 5
Odpłatność uczestnika: 75 zł
Kierownik formy doskonalenia: Bogusława Madej-Breitkopf, B.Breitkopf@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 45
Realizator/realizatorzy zajęć: Anna Piwońska-Cieślik – oligofrenopedagog, pedagog z zakresu resocjalizacji
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów.
Zakres tematyczny:
  1. Ryzyko dyskalkulii, dyskalkulia rozwojowa i inne zaburzenia zdolności matematycznych.
  2. Dostosowanie wymagań i indywidualizacja pracy z uczniem na lekcjach matematyki i innych przedmiotach wymagających umiejętności matematycznych.
  3. Zasady oceniania.
  4. Zasady postępowania terapeutycznego z uczniem z dyskalkulią.
Skip to content