Uczeń z trudnościami w zachowaniu – jak zorganizować pomoc i pracę w szkole/klasie?
|
numer formy doskonalenia: 2023/2024/1/292 |
Rodzaj formy: |
szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
- wszystkich zainteresowanych
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: |
6 – forma zdalna |
Odpłatność uczestnika: |
165 zł |
Kierownik formy doskonalenia: |
dr Lech Sałaciński, L.Salacinski@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 58 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
prof. dr hab. Małgorzata Przybysz-Zaremba, nauczyciel akademicki, pedagog, pedagog specjalna, terapeutka pedagogiczna i rewalidatorka dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, nauczyciel specjalista oligofrenopedagog |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów. |
Zakres tematyczny: |
- Uczeń z trudnościami w zachowaniu w szkole/klasie.
- Omówienie wybranych narzędzi przydatnych do diagnozowania trudności w zachowaniu.
- Jak postępować z uczniem z trudnościami w zachowaniu? Zasady pracy i korzyści wynikające z ich stosowania.
- Propozycje metod wykorzystywanych w pracy z uczniem z trudnościami w zachowaniu.
|