Uczeń z trudnościami w zachowaniu – jak zorganizować pomoc i pracę w szkole/klasie?

numer formy doskonalenia: 2023/2024/1/292
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 6 – forma zdalna
Odpłatność uczestnika: 165 zł
Kierownik formy doskonalenia: dr Lech Sałaciński, L.Salacinski@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 58
Realizator/realizatorzy zajęć: prof. dr hab. Małgorzata Przybysz-Zaremba, nauczyciel akademicki, pedagog, pedagog specjalna, terapeutka pedagogiczna i rewalidatorka dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, nauczyciel specjalista oligofrenopedagog
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów.
Zakres tematyczny:
  1. Uczeń z trudnościami w zachowaniu w szkole/klasie.
  2. Omówienie wybranych narzędzi przydatnych do diagnozowania trudności w zachowaniu.
  3. Jak postępować z uczniem z trudnościami w zachowaniu? Zasady pracy i korzyści wynikające z ich stosowania.
  4. Propozycje metod wykorzystywanych w pracy z uczniem z trudnościami w zachowaniu.
Skip to content