Jak wspierać indywidualny potencjał małego dziecka zgodnie z zasadami neurodydaktyki?

numer formy doskonalenia: 2023/2024/1/208
Rodzaj formy: warsztaty
Oferta przeznaczona dla:
  • nauczycieli edukacji przedszkolnej
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 5
Odpłatność uczestnika: 110 zł
Kierownik formy doskonalenia: Tomasz Rubiś, T.Rubis@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 55
Realizator/realizatorzy zajęć: Katarzyna Rubiś – certyfikowana trenerka technik skutecznego uczenia się, uczestniczka projektu Edukatorium dr Marzeny Żylińskiej – Nurty edukacji alternatywnej w świetle badań nad mózgiem
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania i realizowania procesów edukacyjnych w taki sposób, aby uczniowie chcieli i potrafili się uczyć.
Zakres tematyczny:
  1. Elementy neurobiologii wczesnego dzieciństwa i ich wpływ na funkcjonowanie dziecka w przestrzeni przedszkolnej.
  2. Rola nauczyciela w kształtowaniu potencjału dziecka.
  3. Tworzenie otoczenia wspierającego harmonijny rozwój.
  4. Znaczenie ruchu w rozwoju małego dziecka.
Skip to content