Jak wspierać indywidualny potencjał małego dziecka zgodnie z zasadami neurodydaktyki?
|
numer formy doskonalenia: 2023/2024/1/208 |
Rodzaj formy: |
warsztaty |
Oferta przeznaczona dla: |
- nauczycieli edukacji przedszkolnej
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: |
5 |
Odpłatność uczestnika: |
110 zł |
Kierownik formy doskonalenia: |
Tomasz Rubiś, T.Rubis@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 55 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Katarzyna Rubiś – certyfikowana trenerka technik skutecznego uczenia się, uczestniczka projektu Edukatorium dr Marzeny Żylińskiej – Nurty edukacji alternatywnej w świetle badań nad mózgiem |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania i realizowania procesów edukacyjnych w taki sposób, aby uczniowie chcieli i potrafili się uczyć. |
Zakres tematyczny: |
- Elementy neurobiologii wczesnego dzieciństwa i ich wpływ na funkcjonowanie dziecka w przestrzeni przedszkolnej.
- Rola nauczyciela w kształtowaniu potencjału dziecka.
- Tworzenie otoczenia wspierającego harmonijny rozwój.
- Znaczenie ruchu w rozwoju małego dziecka.
|