Wczesna interwencja w diagnozie zaburzeń rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym

numer formy doskonalenia: 2023/2024/1/108
Rodzaj formy: warsztaty
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
  • nauczycieli edukacji przedszkolnej
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 4
Odpłatność uczestnika: 105
Kierownik formy doskonalenia: dr Katarzyna Kochan, K.Kochan@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 31
Realizator/realizatorzy zajęć: Aneta Nawrot – pedagog specjalny, neurodydaktyk, terapeuta zajęciowy, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spectrum ASD, terapeuta AAC, trener TUS, diagnosta FAS; Marzena Ganczar – oligofrenopedagog, surdopedagog, neurodydaktyk, terapeuta zajęciowy, terapeuta behawioralny, provider treningu słuchowego Neuroflow, terapeuta AAC, trener TUS, diagnosta FAS
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów.
Zakres tematyczny:
  1. Charakterystyka funkcjonowania dziecka w okresie przedszkolnym (3-6 lat).
  2. Zaburzenia odruchów wczesnodziecięcych i integracji sensomotorycznej.
  3. Zaburzenia mowy, komunikacji i koncentracji uwagi.
  4. Zaburzenia funkcjonowania poznawczego i zaburzenia emocjonalne.
  5. Przykładowe narzędzia do wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju u dzieci dla nauczycieli oraz innych specjalistów.
Skip to content