UWAGA!!!
Ponieważ istnieje niebezpieczeństwo, że maile w naszej korespondencji z Państwem trafią do “Wiadomości-śmieci (SPAM)”, bardzo prosimy zawsze sprawdzać ten folder i w razie wątpliwości kontaktować się z kierownikiem formy doskonalenia.

Uczeń ze specjalnymi potrzebami
1 Wspieranie każdego dziecka/ucznia – obowiązek czy konieczność?
Kurs: 2025/2026/1/001 Nabór zakończono
Liczba godzin: 2   forma bezpłatna
2 Uczę (się) inaczej – dziecko ze SPE w klasach I-III
Kurs: 2025/2026/1/003 Nabór zakończono
Liczba godzin: 2   forma bezpłatna
3 Dwujęzyczność zamierzona – innowacja czy fanaberia?
Kurs: 2025/2026/1/004 Nabór zakończono
Liczba godzin: 2   forma bezpłatna
4 Jak wspierać ucznia ze SPE w przygotowaniu do egzaminu ósmoklasisty
Kurs: 2025/2026/1/018 Nabór zakończono
Liczba godzin: 2   forma bezpłatna
5 Sieć współpracy i samokształcenia dla pedagogów specjalnych
Kurs: 2025/2026/1/039 Nabór trwa
Liczba godzin: 2   forma bezpłatna
6 Sieć współpracy i samokształcenia doradców dostępności uczenia się
Kurs: 2025/2026/1/041 Nabór trwa
Liczba godzin: 6   forma bezpłatna
7 Od wymagania do dostosowania, czyli dyslektyk na lekcjach języków obcych
Kurs: 2025/2026/1/068 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
8 Rola nauczyciela wspomagającego dziecko w spectrum ASD w przedszkolu/szkole
Kurs: 2025/2026/1/076 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
9 Dziecko ze spectrum ASD w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – praktyczne wskazówki
Kurs: 2025/2026/1/077 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
10 Terapia ręki i stopy w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Kurs: 2025/2026/1/078 Nabór trwa
Liczba godzin: 6  
11 Dziecko z niepełnosprawnością w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – warsztaty doświadczania niepełnosprawności
Kurs: 2025/2026/1/079 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
12 Komunikacja alternatywna i wspomagająca w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Kurs: 2025/2026/1/080 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
13 SzOF w praktyce. Zaburzenia kompetencji językowych
Kurs: 2025/2026/1/082 Nabór trwa
Liczba godzin: 3  
14 SzOF w praktyce. Zdrowie emocjonalno – społeczne uczniów
Kurs: 2025/2026/1/083 Nabór trwa
Liczba godzin: 3  
15 SzOF w praktyce szkolnej. Model OKC
Kurs: 2025/2026/1/084 Nabór trwa
Liczba godzin: 3  
16 Szkolna Ocena Funkcjonowania (SzOF) szansą wsparcia każdego ucznia
Kurs: 2025/2026/1/086 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
17 Warsztat pracy nowoczesnego nauczyciela – planowanie i organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dziecka/ucznia
Kurs: 2025/2026/1/088 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
18 Warsztat pracy nowoczesnego nauczyciela – od orzeczenia do WOPFU i IPET
Kurs: 2025/2026/1/089 Nabór trwa
Liczba godzin: 3  
19 Odruchy pierwotne ich rola oraz konsekwencje przetrwałych odruchów
Kurs: 2025/2026/1/100 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
20 Pomagamy dzieciom z Ukrainy. Narzędziownik nauczyciela i wychowawcy – część IV
Kurs: 2025/2026/1/136 Nabór trwa
Liczba godzin: 75   forma bezpłatna
21 Gry komputerowe a zdrowie psychiczne uczniów – jak rozpoznać i przeciwdziałać uzależnieniu
Kurs: 2025/2026/1/137 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
22 Uczeń w cieniu smutku – wczesne rozpoznanie symptomów depresji kluczem do skutecznego wsparcia
Kurs: 2025/2026/1/139 Nabór zakończono
Liczba godzin: 3   forma bezpłatna
23 Odwrócona lekcja a zróżnicowanie potrzeb na lekcjach matematyki
Kurs: 2025/2026/1/177 Nabór trwa
Liczba godzin: 3  
24 Trudności w uczeniu się matematyki
Kurs: 2025/2026/1/180 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
25 Oswoić neuroróżnorodność – wyzwania i możliwości w pracy z uczniem z ASD i ADHD
Kurs: 2025/2026/1/186 Nabór zakończono
Liczba godzin: 3   forma bezpłatna
26 Kompetencje przyszłości – jak wspierać uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się?
Kurs: 2025/2026/1/211 Nabór zakończono
Liczba godzin: 4  
27 Neuroróżnorodność u dzieci i młodzieży – jak pracować z dziećmi z ADHD i w spektrum autyzmu
Kurs: 2025/2026/1/230 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
28 Taki sam, a jednak inny – uczeń z przewlekłą chorobą w przedszkolu/szkole/placówce
Kurs: 2025/2026/1/233 Nabór trwa
Liczba godzin: 6  
29 Wiem, znam, rozumiem, doświadczam – wyrażanie emocji przez dziecko w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, ze spektrum autyzmu, z uwzględnieniem potrzeb sensorycznych
Kurs: 2025/2026/1/243 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
30 Efektywne strategie pracy w klasach I – III – budowanie środowiska sprzyjającego różnorodności i inkluzji
Kurs: 2025/2026/1/244 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
31 Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniu w pracy z dziećmi i młodzieżą
Kurs: 2025/2026/1/250 Nabór trwa
Liczba godzin: 12  
32 Wspieranie uczniów transpłciowych i niebinarnych w środowisku szkolnym
Kurs: 2025/2026/1/251 Nabór trwa
Liczba godzin: 6  
33 Zrozumieć i wspierać – dzieci ze specjalnymi potrzebami
Kurs: 2025/2026/1/272 Nabór zakończono
Liczba godzin: 2   forma bezpłatna
34 Szczęście w pigułce, czyli Mindfulness w edukacji wczesnoszkolnej
Kurs: 2025/2026/1/302 Nabór trwa
Liczba godzin: 3  
35 Uczeń z przewlekłą chorobą w szkole/placówce
Kurs: 2025/2026/1/338 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
Skip to content