UWAGA!!!
Ponieważ istnieje niebezpieczeństwo, że maile w naszej korespondencji z Państwem trafią do “Wiadomości-śmieci (SPAM)”, bardzo prosimy zawsze sprawdzać ten folder i w razie wątpliwości kontaktować się z kierownikiem formy doskonalenia.

Uczeń ze specjalnymi potrzebami
1 Uczeń z depresją w szkole – po czym poznać, że uczeń cierpi na depresję i jak mu pomagać?
Kurs: 2023/2024/1/004 Nabór zakończono
Liczba godzin: 2 – forma zdalna   forma bezpłatna
2 Pedagog specjalny w szkole ogólnodostępnej – jak poradzić sobie z wyzwaniami?
Kurs: 2023/2024/1/022 Nabór zakończono
Liczba godzin: 2 – forma zdalna   forma bezpłatna
3 W jaki sposób wspierać ucznia z niepełnosprawnością i klasę? Nauczyciel współorganizujący kształcenie w szkole
Kurs: 2023/2024/1/023 Nabór zakończono
Liczba godzin: 2 – forma zdalna   forma bezpłatna
4 Zaburzenia sensoryczne a trudności edukacyjne dzieci
Kurs: 2023/2024/1/105 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
5 Praca z klasą zróżnicowaną pod względem potrzeb edukacyjnych uczniów
Kurs: 2023/2024/1/106 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
6 Dziecko ze spectrum ASD (autyzm/Zespół Aspergera) w szkole – praktyczne wskazówki
Kurs: 2023/2024/1/109 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
7 Wykorzystanie nowoczesnych przyborów do ćwiczeń na lekcjach wychowania fizycznego i gimnastyce korekcyjnej
Kurs: 2023/2024/1/110 Nabór trwa
Liczba godzin: 6  
8 Diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży – poradnia-szkoła/placówka
Kurs: 2023/2024/1/114 Nabór zakończono
Liczba godzin: 6  
9 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole/placówce – organizacja i realizacja
Kurs: 2023/2024/1/115 Nabór zakończono
Liczba godzin: 4   forma bezpłatna
10 Edukacja dla wszystkich – uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole/placówce
Kurs: 2023/2024/1/117 Nabór zakończono
Liczba godzin: 4   forma bezpłatna
11 Dziecko (uczeń) krzywdzone/maltretowane – jak nauczyciele i szkolni specjaliści mogą pomóc?
Kurs: 2023/2024/1/124 Nabór trwa
Liczba godzin: 6 – forma zdalna  
12 Jak rozpoznawać swój potencjał i potencjał ucznia? Narzędzia i metody pracy nauczyciela
Kurs: 2023/2024/1/125 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
13 Nastolatki – czego potrzebują i jak je wspierać?
Kurs: 2023/2024/1/132 Nabór zakończono
Liczba godzin: 6 – forma zdalna   forma bezpłatna
14 Edukacja włączająca na zajęciach geografii i przyrody
Kurs: 2023/2024/1/136 Nabór trwa
Liczba godzin: 8 – forma zdalna   forma bezpłatna
15 Sieć współpracy i samokształcenia pedagogów specjalnych
Kurs: 2023/2024/1/235 Nabór trwa
Liczba godzin: cykl spotkań   forma bezpłatna
16 Pomagamy dzieciom z Ukrainy. Narzędziownik nauczyciela i wychowawcy – część II
Kurs: 2023/2024/1/241 Nabór zakończono
Liczba godzin: 46   forma bezpłatna
17 Doradztwo zawodowe dla uczniów z niepełnosprawnościami
Kurs: 2023/2024/1/242 Nabór zakończono
Liczba godzin: 4   forma bezpłatna
18 Wykorzystanie nowoczesnych technologii w pracy z uczniem ze SPE
Kurs: 2023/2024/1/248 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
19 Terapia ręki w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Kurs: 2023/2024/1/268 Nabór trwa
Liczba godzin: 6  
20 Rola nauczyciela wspomagającego ucznia w spectrum ASD w przedszkolu/szkole
Kurs: 2023/2024/1/269 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
21 Dziecko z FAS (Płodowy Zespół Alkoholowy) w przedszkolu i szkole – praktyczne wskazówki
Kurs: 2023/2024/1/270 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
22 Uczeń z trudnościami w zachowaniu – jak zorganizować pomoc i pracę w szkole/klasie?
Kurs: 2023/2024/1/292 Nabór trwa
Liczba godzin: 6 – forma zdalna  
23 Praca z dzieckiem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
Kurs: 2023/2024/1/301 Nabór zakończono
Liczba godzin: 5 – forma zdalna  
24 Nikt mnie nie rozumie! Jak zapewnić wsparcie nastolatkowi w kryzysie?
Kurs: 2023/2024/1/308 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
25 Zaburzenia depresyjne okresu dojrzewania
Kurs: 2023/2024/1/309 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
26 Uczeń z dyskalkulią – jak pracować z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
Kurs: 2023/2024/1/310 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
27 Jak wspierać ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się?
Kurs: 2023/2024/1/311 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
28 Jak pracować z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim?
Kurs: 2023/2024/1/312 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
29 Profilaktyka i wspieranie rozwoju mowy
Kurs: 2023/2024/1/313 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
30 Neurologiczne zaburzenia mowy o typie afazji i dyzartrii
Kurs: 2023/2024/1/314 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
31 Uczeń z niepełnosprawnością w szkole ogólnodostępnej
Kurs: 2023/2024/1/315 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
32 Diagnoza funkcjonalna dziecka/ucznia z niepełnosprawnością
Kurs: 2023/2024/1/316 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
33 Opracowanie WOPFU i IPET dla ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego
Kurs: 2023/2024/1/317 Nabór zakończono
Liczba godzin: 3   forma bezpłatna
34 Zajęcia rewalidacyjne wsparciem dla ucznia z niepełnosprawnością
Kurs: 2023/2024/1/318 Nabór zakończono
Liczba godzin: 4   forma bezpłatna
35 Trudne zachowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Kurs: 2023/2024/1/319 Nabór trwa
Liczba godzin: 4  
36 Komunikacja alternatywna i wspomagająca (AAC)
Kurs: 2023/2024/1/320 Nabór zakończono
Liczba godzin: 5  
37 AAC (komunikacja alternatywna i wspomagająca) w pracy i terapii z uczniem/dzieckiem ze spektrum autyzmu
Kurs: 2023/2024/1/321 Nabór trwa
Liczba godzin: 6  
38 Rozpacz, płacz, trauma – jak pomagać młodzieży w ciężkim kryzysie?
Kurs: 2023/2024/1/322 Nabór trwa
Liczba godzin: 5  
39 Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli współorganizujących kształcenie
Kurs: 2023/2024/1/326 Nabór trwa
Liczba godzin: cykl spotkań   forma bezpłatna
40 Od bierności do aktywności komunikacyjnej, czyli AAC w pracy grupowej
Kurs: 2023/2024/1/334 Nabór zakończono
Liczba godzin: 4  
41 Konferencja metodyczna. Kreatorzy Zmian
Kurs: 2023/2024/1/490 Nabór zakończono
Liczba godzin: 5  
Skip to content