UWAGA!!!
Ponieważ istnieje niebezpieczeństwo, że maile w naszej korespondencji z Państwem trafią do “Wiadomości-śmieci (SPAM)”, bardzo prosimy zawsze sprawdzać ten folder i w razie wątpliwości kontaktować się z kierownikiem formy doskonalenia.

1 | Zmiany w podstawie programowej z matematyki w roku szkolnym 2024-2025 | ||
Kurs: 2024/2025/1/006 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna | ||
2 | Nowa podstawa programowa z matematyki w szkołach ponadpodstawowych – wyzwania i szanse | ||
Kurs: 2024/2025/1/007 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna | ||
3 | Ciekawe pomysły na lekcje matematyki – ósmy stopień wtajemniczenia | ||
Kurs: 2024/2025/1/064 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 5 | |||
4 | Ciekawe pomysły na lekcje matematyki – dziewiąty stopień wtajemniczenia | ||
Kurs: 2024/2025/1/065 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 5 | |||
5 | Wyniki egzaminu ósmoklasisty z matematyki w roku szkolnym 2023/2024 – i co dalej? | ||
Kurs: 2024/2025/1/070 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
6 | Jak uczyć matematyki w sposób angażujący i efektywny w szkole ponadpodstawowej | ||
Kurs: 2024/2025/1/167 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
7 | Matematyka – klucz do sukcesu. Rozwiązywanie problemów z różnych dziedzin | ||
Kurs: 2024/2025/1/168 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
8 | Nauczanie matematyki uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi | ||
Kurs: 2024/2025/1/169 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | |||
9 | Matura z matematyki 2024: wyniki, wnioski i wyzwania | ||
Kurs: 2024/2025/1/170 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
10 | Od inspiracji do innowacji z języka polskiego w szkole podstawowej | ||
Kurs: 2024/2025/1/186 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | |||
11 | Matematyka i logika – jak rozwijać myślenie matematyczne u dziecka | ||
Kurs: 2024/2025/1/187 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
12 | Trudności w uczeniu się matematyki w klasach IV-VIII – czym są i jak im zapobiegać | ||
Kurs: 2024/2025/1/188 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
13 | To się liczy – egzamin ósmoklasisty, jak przygotować uczniów? | ||
Kurs: 2024/2025/1/189 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 3 | forma bezpłatna | ||
14 | Nawet Einstein miał problemy z matematyką – jak uczyć uczniów ze specjalnymi potrzebami | ||
Kurs: 2024/2025/1/190 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | |||
15 | Matematyka w cyfrowym świecie | ||
Kurs: 2024/2025/1/279 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
16 | Innowacyjne metody nauczania matematyki: jak wykorzystać technologię w edukacji matematycznej | ||
Kurs: 2024/2025/1/316 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna | ||
17 | Jak pokonać trudności w nauczaniu matematyki | ||
Kurs: 2024/2025/1/352 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna |