1 |
Jak budować odporność psychiczną nastolatków? |
Kurs: 2023/2024/1/512 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
2 |
Angażujące gry dydaktyczne na każdą lekcję |
Kurs: 2024/2025/1/072 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
3 |
Moja klasa zamienia się w edukacyjny escape room |
Kurs: 2024/2025/1/076 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
4 |
Umiejętnie przygotowuję swoich uczniów do egzaminu zewnętrznego |
Kurs: 2024/2025/1/077 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
5 |
Neurodydaktyka w praktyce szkolnej |
Kurs: 2024/2025/1/078 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
6 |
Relacje w edukacji. Jak budować porozumienie? |
Kurs: 2024/2025/1/079 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
7 |
Ja i mój uczeń pracujemy metodami aktywizującymi |
Kurs: 2024/2025/1/080 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
8 |
Metody uczenia się we współpracy |
Kurs: 2024/2025/1/081 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
9 |
Jak nie zwariować w szkole? – o uczniowskich i nauczycielskich strategiach przetrwania |
Kurs: 2024/2025/1/084 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
10 |
Młodzież z innej planety – zrozumieć funkcjonowanie nastolatka w przestrzeni szkolnej |
Kurs: 2024/2025/1/085 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
11 |
Projekt edukacyjny jako najefektywniejsza metoda uczenia się |
Kurs: 2024/2025/1/086 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
12 |
Efektywna komunikacja – kluczowy element współpracy |
Kurs: 2024/2025/1/087 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
13 |
Znaczenie kompetencji emocjonalno-społecznych w budowaniu zespołu klasowego |
Kurs: 2024/2025/1/088 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
14 |
Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów |
Kurs: 2024/2025/1/090 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
15 |
Dziecko w sieci – uzależnienia cyfrowe uczniów |
Kurs: 2024/2025/1/095 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
16 |
Postępowanie w sytuacjach kryzysowych – jak rozwijać zachowania proobronne uczniów? |
Kurs: 2024/2025/1/109 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
17 |
Mały RATOWNICZEK – uczymy pierwszej pomocy w przedszkolu |
Kurs: 2024/2025/1/110 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 8 |
|
forma bezpłatna |
18 |
RATOWNICZEK – jak uczyć pierwszej pomocy w edukacji wczesnoszkolnej? |
Kurs: 2024/2025/1/111 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 8 |
|
forma bezpłatna |
19 |
Jak uczyć udzielania pierwszej pomocy? |
Kurs: 2024/2025/1/112 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 8 |
|
forma bezpłatna |
20 |
Konstruktywna konfrontacja – jako metoda radzenia sobie z trudnymi zachowaniami na lekcji |
Kurs: 2024/2025/1/121 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
21 |
Kilka praktycznych sposobów na rozwijanie u uczniów kompetencji miękkich |
Kurs: 2024/2025/1/127 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
22 |
Jak wzmacniać poczucie bezpieczeństwa emocjonalnego dziecka? |
Kurs: 2024/2025/1/138 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
|
23 |
Stawianie granic, które służy uczniom i nauczycielom |
Kurs: 2024/2025/1/139 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 7 |
|
|
24 |
Samouszkodzenia u nastolatków |
Kurs: 2024/2025/1/220 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
25 |
Spotkanie klasowe jako narzędzie w rozwiązywaniu problemów i budowaniu relacji między uczniami |
Kurs: 2024/2025/1/221 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
26 |
Diagnoza relacji uczniów w klasie za pomocą technik socjometrycznych |
Kurs: 2024/2025/1/223 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
27 |
Jak odkodować trudne zachowania uczniów? |
Kurs: 2024/2025/1/224 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
28 |
Terapia akceptacji i zaangażowania ACT w pracy z dziećmi i młodzieżą |
Kurs: 2024/2025/1/225 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 16 |
|
|
29 |
Debaty z klimatem, czyli jak rozmawiać z uczniami na trudne tematy związane problemami współczesnego świata |
Kurs: 2024/2025/1/227 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
30 |
Nowatorskie, sprawdzone pomysły motywujące uczniów do pozytywnych zachowań w grupie |
Kurs: 2024/2025/1/238 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
31 |
Neurologiczne zaburzenia mowy o typie afazji i dyzartrii |
Kurs: 2024/2025/1/248 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
32 |
Mózg na warsztat, czyli kurs efektywnej nauki w pigułce |
Kurs: 2024/2025/1/252 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 8 |
|
|
33 |
Szkoła dla rodziców i wychowawców, cz. I – Jak mówić, żeby dzieci słuchały, jak słuchać, żeby dzieci mówiły? |
Kurs: 2024/2025/1/253 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 40 |
|
|
34 |
Jak wspierać uczniów, aby nie zakuwali, ale skutecznie uczyli się? |
Kurs: 2024/2025/1/256 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
35 |
Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie |
Kurs: 2024/2025/1/258 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
36 |
Rozwiązywanie trudnych sytuacji w klasie z wykorzystaniem metody Kids Skills (15 kroków) |
Kurs: 2024/2025/1/259 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
37 |
Przygotowanie do realizacji projektu: „Dialog obywatelski w szkole” |
Kurs: 2024/2025/1/260 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
forma bezpłatna |
38 |
Rozwiązywanie konfliktów między dziećmi metodą mikrokręgów |
Kurs: 2024/2025/1/285 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
forma bezpłatna |
39 |
ŻEBY CHCIAŁO SIĘ ŻYĆ – jak budować środowisko szkolne ku życiu czyli szkolna profilaktyka zachowań samobójczych |
Kurs: 2024/2025/1/286 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
|
40 |
Jak kształcić kompetencje społeczne i emocjonalne uczniów w klasach zróżnicowanych narodowościowo i kulturowo |
Kurs: 2024/2025/1/287 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|