UWAGA!!!
Ponieważ istnieje niebezpieczeństwo, że maile w naszej korespondencji z Państwem trafią do “Wiadomości-śmieci (SPAM)”, bardzo prosimy zawsze sprawdzać ten folder i w razie wątpliwości kontaktować się z kierownikiem formy doskonalenia.

1 | Rok zmian – wyzwania dydaktyczne dla przyrodników i biologów | ||
Kurs: 2024/2025/1/011 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna | ||
2 | Na fali i bez napięć, czyli jak uczniów zainteresować fizyką? | ||
Kurs: 2024/2025/1/013 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna | ||
3 | Projekt edukacyjny w praktyce | ||
Kurs: 2024/2025/1/022 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna | ||
4 | Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli matematyki szkoły podstawowej | ||
Kurs: 2024/2025/1/030 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: cykl spotkań | forma bezpłatna | ||
5 | Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych – efektywne przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty | ||
Kurs: 2024/2025/1/031 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: cykl spotkań | forma bezpłatna | ||
6 | Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli geografii i przyrody | ||
Kurs: 2024/2025/1/038 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: cykl spotkań | forma bezpłatna | ||
7 | Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli fizyki | ||
Kurs: 2024/2025/1/039 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: cykl spotkań | forma bezpłatna | ||
8 | PROJEKTOWNIK – sieć współpracy i samokształcenia dla pasjonatów metody projektu w edukacji | ||
Kurs: 2024/2025/1/048 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: cykl spotkań | forma bezpłatna | ||
9 | Ciekawa matematyka w edukacji wczesnoszkolnej – szósty stopień wtajemniczenia | ||
Kurs: 2024/2025/1/063 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 5 | |||
10 | Ciekawe pomysły na lekcje matematyki – ósmy stopień wtajemniczenia | ||
Kurs: 2024/2025/1/064 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 5 | |||
11 | Ciekawe pomysły na lekcje matematyki – dziewiąty stopień wtajemniczenia | ||
Kurs: 2024/2025/1/065 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 5 | |||
12 | Interdyscyplinarne nauczanie matematyki i fizyki | ||
Kurs: 2024/2025/1/066 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | |||
13 | Wyniki egzaminu ósmoklasisty z matematyki w roku szkolnym 2023/2024 – i co dalej? | ||
Kurs: 2024/2025/1/070 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
14 | Metoda projektów sposobem na realizację podstawy programowej i rozwój ucznia | ||
Kurs: 2024/2025/1/153 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 5 | |||
15 | Jak uczyć matematyki w sposób angażujący i efektywny w szkole ponadpodstawowej | ||
Kurs: 2024/2025/1/167 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
16 | Matematyka – klucz do sukcesu. Rozwiązywanie problemów z różnych dziedzin | ||
Kurs: 2024/2025/1/168 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
17 | Matematyka na co dzień i od święta | ||
Kurs: 2024/2025/1/180 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
18 | Pracować w grupie – nauka metodą projektu | ||
Kurs: 2024/2025/1/181 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
19 | Matematyka i logika – jak rozwijać myślenie matematyczne u dziecka | ||
Kurs: 2024/2025/1/187 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
20 | Trudności w uczeniu się matematyki w klasach IV-VIII – czym są i jak im zapobiegać | ||
Kurs: 2024/2025/1/188 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
21 | To się liczy – egzamin ósmoklasisty, jak przygotować uczniów? | ||
Kurs: 2024/2025/1/189 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 3 | forma bezpłatna | ||
22 | Nawet Einstein miał problemy z matematyką – jak uczyć uczniów ze specjalnymi potrzebami | ||
Kurs: 2024/2025/1/190 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | |||
23 | Angażowanie uczniów w proces samokształcenia na lekcjach fizyki | ||
Kurs: 2024/2025/1/212 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
24 | Co w zamian zadań domowych z fizyki? | ||
Kurs: 2024/2025/1/213 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
25 | Wyprawa w mikrokosmos – doświadczalne badanie świata cząsteczek | ||
Kurs: 2024/2025/1/214 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
26 | Newton „rozrabiaka” i jemu podobni – eksploracyjno-problemowa forma nauczania fizyki | ||
Kurs: 2024/2025/1/215 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 4 | |||
27 | Analiza zadań arkusza maturalnego z biologii 2024 w nowej formule | ||
Kurs: 2024/2025/1/219 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 5 | |||
28 | Debaty z klimatem, czyli jak rozmawiać z uczniami na trudne tematy związane problemami współczesnego świata | ||
Kurs: 2024/2025/1/227 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 6 | forma bezpłatna | ||
29 | Lubuskie Inspiracje Projektowe – Kreatywne Ścieżki Edukacji | ||
Kurs: 2024/2025/1/231 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 6 | forma bezpłatna | ||
30 | Matematyka w cyfrowym świecie | ||
Kurs: 2024/2025/1/279 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 | forma bezpłatna | ||
31 | Elementy analizy statystycznej na egzaminie maturalnym z biologii | ||
Kurs: 2024/2025/1/284 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: 5 | |||
32 | Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli uczących historii i wos-u w szkole podstawowej | ||
Kurs: 2024/2025/1/332 | Nabór trwa | ||
Liczba godzin: | forma bezpłatna |