1 |
Uczeń z depresją w szkole – po czym poznać, że uczeń cierpi na depresję i jak mu pomagać? |
Kurs: 2023/2024/1/004 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 2 – forma zdalna |
|
forma bezpłatna |
2 |
Jak wspierać młodzież w niestabilnym świecie? – raport, projekty i podpowiedzi do pracy wychowawczo-profilaktycznej w szkole |
Kurs: 2023/2024/1/021 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
3 |
Jak radzić sobie z problemami okresu dojrzewania? |
Kurs: 2023/2024/1/099 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
|
4 |
Strata w życiu dziecka |
Kurs: 2023/2024/1/100 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
|
5 |
Zaburzenia sensoryczne a trudności edukacyjne dzieci |
Kurs: 2023/2024/1/105 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
6 |
Praca z klasą zróżnicowaną pod względem potrzeb edukacyjnych uczniów |
Kurs: 2023/2024/1/106 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
7 |
Dziecko ze spectrum ASD (autyzm/Zespół Aspergera) w szkole – praktyczne wskazówki |
Kurs: 2023/2024/1/109 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
8 |
Wolontariat młodzieżowy alternatywą dla nudy i agresji |
Kurs: 2023/2024/1/113 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 – forma zdalna |
|
forma bezpłatna |
9 |
Diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży – poradnia-szkoła/placówka |
Kurs: 2023/2024/1/114 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 6 |
|
|
10 |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole/placówce – organizacja i realizacja |
Kurs: 2023/2024/1/115 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
11 |
Wczesne wspomaganie rozwoju wsparciem dziecka z niepełnosprawnością i jego rodziny |
Kurs: 2023/2024/1/116 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
12 |
Edukacja dla wszystkich – uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole/placówce |
Kurs: 2023/2024/1/117 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
13 |
Nie szukaj winnych, szukaj rozwiązań – trudne zachowania wyzwaniem dla nauczyciela |
Kurs: 2023/2024/1/118 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
14 |
Genialny uczeń czy pracowity mistrz? |
Kurs: 2023/2024/1/120 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
15 |
Między problemem, a rozwiązaniem – jak skutecznie pomagać uczniom? |
Kurs: 2023/2024/1/121 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 8 |
|
|
16 |
Komunikacja empatyczna, czyli jak rozmawiać, by się dogadać |
Kurs: 2023/2024/1/123 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 12 |
|
|
17 |
Dziecko (uczeń) krzywdzone/maltretowane – jak nauczyciele i szkolni specjaliści mogą pomóc? |
Kurs: 2023/2024/1/124 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 – forma zdalna |
|
|
18 |
Trening Umiejętności Społecznych – trener I stopnia |
Kurs: 2023/2024/1/128 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 12 |
|
|
19 |
Trening Umiejętności Społecznych – trener I i II stopnia |
Kurs: 2023/2024/1/129 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 12 |
|
|
20 |
Metoda Wspólnej Sprawy wg Kena Rigbiego, czyli jak konstruktywnie rozwiązywać konflikty w sytuacji przemocy rówieśniczej |
Kurs: 2023/2024/1/130 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 20 |
|
|
21 |
Trening pewności siebie – program wsparcia dla dzieci – ofiar przemocy rówieśniczej |
Kurs: 2023/2024/1/131 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 20 |
|
|
22 |
Nastolatki – czego potrzebują i jak je wspierać? |
Kurs: 2023/2024/1/132 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 6 – forma zdalna |
|
forma bezpłatna |
23 |
Rozwiązywanie konfliktów między dziećmi metodą mikrokręgów |
Kurs: 2023/2024/1/133 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
24 |
Karty metaforyczne i rozwojowe narzędziem wspierającym pracę wychowawcy, pedagoga i psychologa |
Kurs: 2023/2024/1/134 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
25 |
ŻEBY CHCIAŁO SIĘ ŻYĆ – jak budować środowisko szkolne ku życiu czyli szkolna profilaktyka zachowań samobójczych |
Kurs: 2023/2024/1/135 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 – forma zdalna |
|
|
26 |
Sieć współpracy realizatorów Szkoły dla Rodziców i Wychowawców |
Kurs: 2023/2024/1/137 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
27 |
Sieć nauczycieli i terapeutów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka |
Kurs: 2023/2024/1/138 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
28 |
Sieć współpracy i samokształcenia pedagogów szkolnych |
Kurs: 2023/2024/1/139 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
29 |
Praca z trudnym rodzicem |
Kurs: 2023/2024/1/198 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 5 – forma zdalna |
|
|
30 |
W dialogu z rodzicami |
Kurs: 2023/2024/1/200 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 10 |
|
|
31 |
Pozytywna dyscyplina w przedszkolu |
Kurs: 2023/2024/1/232 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
32 |
Trening kompetencji nauczyciela niezbędnych do pracy z uczniami i ich rodzicami |
Kurs: 2023/2024/1/233 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
33 |
Jak osiągnąć sukces we współpracy z rodzicami w klasach I-III? |
Kurs: 2023/2024/1/234 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
34 |
Sieć współpracy i samokształcenia pedagogów specjalnych |
Kurs: 2023/2024/1/235 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
35 |
Co wspiera regulację emocji u dzieci? |
Kurs: 2023/2024/1/255 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 6 – forma zdalna |
|
forma bezpłatna |
36 |
Praktyk metod Kids’Skills – Dam Radę oraz I’m Proud of You – Jestem z Ciebie Dumny |
Kurs: 2023/2024/1/256 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 30 |
|
|
37 |
Rola nauczyciela wspomagającego ucznia w spectrum ASD w przedszkolu/szkole |
Kurs: 2023/2024/1/269 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
38 |
Dziecko z FAS (Płodowy Zespół Alkoholowy) w przedszkolu i szkole – praktyczne wskazówki |
Kurs: 2023/2024/1/270 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
39 |
Jak sprawić, żeby dzieci się uczyły w domu i szkole? |
Kurs: 2023/2024/1/281 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 – forma zdalna |
|
|
40 |
Program profilaktyczno-psychoedukacyjny Słowa są oknami lub ścianami |
Kurs: 2023/2024/1/282 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 18 |
|
|
41 |
Apteczka kierunek optymizm – program promocji zdrowia i profilaktyki uniwersalnej dla uczniów w wieku 13-15 lat |
Kurs: 2023/2024/1/283 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
42 |
Uczeń z trudnościami w zachowaniu – jak zorganizować pomoc i pracę w szkole/klasie? |
Kurs: 2023/2024/1/292 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 – forma zdalna |
|
|
43 |
Prowadzenie klasy – skuteczne metody wychowawcy w klasie |
Kurs: 2023/2024/1/302 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 25 |
|
|
44 |
„Spójrz Inaczej na agresję” – program profilaktyczno-wychowawczy |
Kurs: 2023/2024/1/303 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 30 |
|
|
45 |
Jak można wspierać uczennice i uczniów zagrożonych uzależnieniami behawioralnymi? |
Kurs: 2023/2024/1/304 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 25 |
|
|
46 |
Jak motywować uczniów do zmiany? – używanie elementów „Dialogu Motywującego” w pracy wychowawczej w szkole |
Kurs: 2023/2024/1/305 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 25 |
|
|
47 |
„Program Przeciwdziałania Przemocy – STOP” |
Kurs: 2023/2024/1/306 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 20 |
|
|
48 |
Uczeń z niepełnosprawnością w szkole ogólnodostępnej |
Kurs: 2023/2024/1/315 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
49 |
Diagnoza funkcjonalna dziecka/ucznia z niepełnosprawnością |
Kurs: 2023/2024/1/316 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
50 |
Opracowanie WOPFU i IPET dla ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego |
Kurs: 2023/2024/1/317 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
51 |
Zajęcia rewalidacyjne wsparciem dla ucznia z niepełnosprawnością |
Kurs: 2023/2024/1/318 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
52 |
Trudne zachowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną |
Kurs: 2023/2024/1/319 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
53 |
Komunikacja alternatywna i wspomagająca (AAC) |
Kurs: 2023/2024/1/320 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 5 |
|
|
54 |
AAC (komunikacja alternatywna i wspomagająca) w pracy i terapii z uczniem/dzieckiem ze spektrum autyzmu |
Kurs: 2023/2024/1/321 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
|
55 |
Rozpacz, płacz, trauma – jak pomagać młodzieży w ciężkim kryzysie? |
Kurs: 2023/2024/1/322 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
56 |
Szkoła w środowisku lokalnym – planowanie i realizacja działań wychowawczo-profilaktycznych |
Kurs: 2023/2024/1/323 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|