Sierpniowe konferencje metodyczne
1 | Radość uczenia się – jak efektywnie wspierać uczniów w procesie zdobywania wiedzy | ||
Kurs: 2023/2024/1/003 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna | ||
2 | Uczeń z depresją w szkole – po czym poznać, że uczeń cierpi na depresję i jak mu pomagać? | ||
Kurs: 2023/2024/1/004 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
3 | Doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela matematyki na podstawie analizy wyników egzaminu maturalnego 2023 na poziomie podstawowym | ||
Kurs: 2023/2024/1/005 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna | ||
4 | Sukces czy porażka? Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego 2023 | ||
Kurs: 2023/2024/1/006 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
5 | Wyzwania i misje nauczyciela języka angielskiego uczącego pokolenie Z w szkole ponadpodstawowej | ||
Kurs: 2023/2024/1/007 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
6 | „Ja” – nauczyciel języka obcego. Wyzwania i zadania w roku szkolnym 2023/2024 | ||
Kurs: 2023/2024/1/008 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
7 | Kompetencje 4K na lekcjach plastyki i muzyki | ||
Kurs: 2023/2024/1/009 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
8 | Rola nauczyciela biologii/przyrody we wspieraniu psychicznym ucznia | ||
Kurs: 2023/2024/1/010 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 3 | forma bezpłatna | ||
9 | Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na zajęciach geografii | ||
Kurs: 2023/2024/1/011 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
10 | Doświadczenia na lekcji fizyki – energia na dobry start | ||
Kurs: 2023/2024/1/013 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna | ||
11 | Aktywność fizyczna a zdrowe odżywianie | ||
Kurs: 2023/2024/1/015 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
12 | Sztuczna inteligencja w edukacji. Jak ChatGPT i sztuczna inteligencja mogą wspierać nauczyciela? | ||
Kurs: 2023/2024/1/016 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
13 | Jak wykorzystać wyniki egzaminu maturalnego z biologii do planowania pracy z uczniami? | ||
Kurs: 2023/2024/1/017 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 4 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
14 | Co mówi nam pierwszy egzamin maturalny z historii w Formule 2023? | ||
Kurs: 2023/2024/1/018 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
15 | Innowacje w edukacji zawodowej | ||
Kurs: 2023/2024/1/019 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 | forma bezpłatna | ||
16 | Podstawa programowa EdB – refleksje po roku pracy | ||
Kurs: 2023/2024/1/020 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
17 | Jak wspierać młodzież w niestabilnym świecie? – raport, projekty i podpowiedzi do pracy wychowawczo-profilaktycznej w szkole | ||
Kurs: 2023/2024/1/021 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 3 | forma bezpłatna | ||
18 | Pedagog specjalny w szkole ogólnodostępnej – jak poradzić sobie z wyzwaniami? | ||
Kurs: 2023/2024/1/022 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
19 | W jaki sposób wspierać ucznia z niepełnosprawnością i klasę? Nauczyciel współorganizujący kształcenie w szkole | ||
Kurs: 2023/2024/1/023 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna | ||
20 | Wyzwania we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka z niepełnosprawnością i jego rodziny | ||
Kurs: 2023/2024/1/024 | Nabór zakończono | ||
Liczba godzin: 2 – forma zdalna | forma bezpłatna |