Konstruktywna konfrontacja – jako metoda radzenia sobie z trudnymi zachowaniami na lekcji |
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/425 | |
Rodzaj formy: | szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: | zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: | 3 |
Odpłatność uczestnika: | forma bezpłatna |
Kierownik formy doskonalenia: | Danuta Mroczyk, D.Mroczyk@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 66 |
Realizator/realizatorzy zajęć: | Danuta Mroczyk – nauczyciel konsultant |
Cele formy doskonalenia: | Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie kształtowania postaw uczniów umożliwiających im swobodne i bezpieczne działanie w różnych obszarach życia. |
Zakres tematyczny: | 1. Przyczyny trudnych zachowań uczniów. 2. Metody radzenia sobie z trudnymi zachowaniami – konfrontacja informacyjna i interpretacyjna. 3. Zastosowanie metody w praktyce – symulacja rozwiązań sytuacji trudnych wychowawczo. |