Jak kształcić kompetencje społeczne i emocjonalne uczniów w klasach zróżnicowanych narodowościowo i kulturowo

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/287
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wychowawców placówek opiekuńczych
  • wychowawców świetlic
  • nauczycieli biologii / przyrody
  • wychowawców klas
  • nauczycieli geografii
  • nauczycieli historii i wos
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy – forma zdalna
Liczba godzin zajęć: 4
Odpłatność uczestnika: 80 zł
Kierownik formy doskonalenia: Aleksander Ławiński, A.Lawinski@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29
Realizator/realizatorzy zajęć: Aleksander Ławiński – nauczyciel doradca metodyczny
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie kształtowania postaw uczniów umożliwiających im swobodne i bezpieczne działanie w różnych obszarach życia.
Zakres tematyczny:
  1. Profil absolwenta. Jakie kompetencje miękkie powinni nabyć absolwenci naszej szkoły?
  2. Umiejętności społeczne i emocjonalne w polskich podstawach programowych.
  3. Kompetencje osobiste i społeczne oraz uczenie się w zaleceniach Rady UE 2018.
  4. Kompetencje społeczne i emocjonalne 15-latków w badaniach międzynarodowych PISA 2022.
  5. Przykładowe scenariusze zajęć kształtujących kompetencje społeczne i emocjonalnie w klasach zróżnicowanych narodowościowo i kulturowo.
    Skip to content