Jak kształcić kompetencje społeczne i emocjonalne uczniów w klasach zróżnicowanych narodowościowo i kulturowo
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/287 |
Rodzaj formy: |
szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
- wychowawców placówek opiekuńczych
- wychowawców świetlic
- nauczycieli biologii / przyrody
- wychowawców klas
- nauczycieli geografii
- nauczycieli historii i wos
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy – forma zdalna |
Liczba godzin zajęć: |
4 |
Odpłatność uczestnika: |
80 zł |
Kierownik formy doskonalenia: |
Aleksander Ławiński, A.Lawinski@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Aleksander Ławiński – nauczyciel doradca metodyczny |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie kształtowania postaw uczniów umożliwiających im swobodne i bezpieczne działanie w różnych obszarach życia. |
Zakres tematyczny: |
- Profil absolwenta. Jakie kompetencje miękkie powinni nabyć absolwenci naszej szkoły?
- Umiejętności społeczne i emocjonalne w polskich podstawach programowych.
- Kompetencje osobiste i społeczne oraz uczenie się w zaleceniach Rady UE 2018.
- Kompetencje społeczne i emocjonalne 15-latków w badaniach międzynarodowych PISA 2022.
- Przykładowe scenariusze zajęć kształtujących kompetencje społeczne i emocjonalnie w klasach zróżnicowanych narodowościowo i kulturowo.
|