Terapia akceptacji i zaangażowania ACT w pracy z dziećmi i młodzieżą |
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/225 | |
Rodzaj formy: | szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: | zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: | 16 |
Odpłatność uczestnika: | 606 zł |
Kierownik formy doskonalenia: | Anna Walczak, A.Walczak@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29 |
Realizator/realizatorzy zajęć: | Aleksandra Żabicka – terapeutka ACT, autorka, wykładowczyni, tłumaczka. Jest magistrem filologii angielskiej UJ, absolwentką Stosowanej Analizy Zachowania, studiów podyplomowych Terapia akceptacji i zaangażowania, studiuje psychologię. Terapii akceptacji i zaangażowania uczyła się na kursach i szkoleniach u głównych przedstawicieli nurtu: R. Harrisa, K. Willsona, K. Stroshala, P. Robinson, J. Forsytha, L. Hayes, J. Ciarrochiego, a ACT w pracy z rodzicami poznała na kursie Lisy Coyne i Evelyn Gould, pionierek w pracy tą metodą w obszarze rodzicielstwa. Jest specjalistką w dziedzinie wspierania rodziców w paradygmacie ACT, popularyzatorką rodzicielstwa opartego na dowodach naukowych i ambasadorką wzmacniania pozytywnego w wychowaniu. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych ACT na Akademii Humanitas, na Studium Terapii Akceptacji i Zaangażowania ACT w Warszawie, w roku 2023 dołączyła do zespołu Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Od ośmiu lat wspiera rodziców doświadczających trudności w relacji z dziećmi, obecnie w formie konsultacji online. Jej poradnik Rodzic pod presją ukazał się drukiem w 2023 roku nakładem wydawnictwa Samo Sedno. Należy do Association for Contextual Behavioral Science oraz do ACBS Polska. |
Cele formy doskonalenia: | Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie kształtowania postaw uczniów umożliwiających im swobodne i bezpieczne działanie w różnych obszarach życia. |
Zakres tematyczny: |
Sześć procesów elastyczności psychologicznej ACT w modelu Kidflex:
Model DNA-V dla nastolatków:
|