Wspieranie neuroróżnorodności w szkole i przedszkolu – wyzwania i możliwości w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/207
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy – forma zdalna
Liczba godzin zajęć: 3
Odpłatność uczestnika: 65 zł
Kierownik formy doskonalenia: Adrianna Ruszkowska, A.Ruszkowska@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29
Realizator/realizatorzy zajęć: Adrianna Ruszkowska – nauczyciel doradca metodyczny
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów.
Zakres tematyczny:
  1. Charakterystyka spektrum autyzmu w tym zespołu Aspergera.
  2. Pojęcie neuroróżnorodności.
  3. Typowe wyzwania i praktyczne sposoby wspierania dziecka ze spektrum autyzmu: komunikacja, interakcje, wsparcie indywidualne i włączanie w aktywność grupy, zakres dostosowań.
  4. Współpraca z rodzicami.
    Skip to content