Zrozumieć ADHD – wyzwania, strategie i praktyczne wskazówki

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/206
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy – forma zdalna
Liczba godzin zajęć: 3
Odpłatność uczestnika: forma bezpłatna
Kierownik formy doskonalenia: Adrianna Ruszkowska, A.Ruszkowska@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29
Realizator/realizatorzy zajęć: Adrianna Ruszkowska – nauczyciel doradca metodyczny
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów.
Zakres tematyczny:
  1. Uczeń z nadpobudliwością i deficytem uwagi – charakterystyka oraz typowe problemy z nauką i zachowaniem.
  2. Strategie i sposoby pracy z uczniem i klasą. Techniki uwalniania emocji (EFT Craiga i inne). Pomocne narzędzia cyfrowe.
  3. Rola neuroedukacji i diety.
  4. Współpraca z rodzicami i specjalistami.
    Skip to content