Nawet Einstein miał problemy z matematyką – jak uczyć uczniów ze specjalnymi potrzebami

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/190
Rodzaj formy: szkolenie
Oferta przeznaczona dla:
  • nauczycieli matematyki
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy – forma stacjonarna
Liczba godzin zajęć: 4
Odpłatność uczestnika: 80 zł
Kierownik formy doskonalenia: Edyta Stryczyńska, E.Stryczynska@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29
Realizator/realizatorzy zajęć: Edyta Stryczyńska nauczyciel doradca metodyczny
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów.
Zakres tematyczny:
  1. Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcji matematyki.
  2. Sposoby pracy z uczniem SPE na lekcji matematyki.
    Skip to content