Współpraca z rodzicami – jak ją planować i prowadzić, aby była wsparciem, a nie obciążeniem?
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/140 |
Rodzaj formy: |
warsztaty |
Oferta przeznaczona dla: |
- wszystkich zainteresowanych
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: |
5 |
Odpłatność uczestnika: |
195 zł |
Kierownik formy doskonalenia: |
Hanna Grytczuk, H.Grytczuk@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 52 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Magdalena Jurewicz – nauczycielka wos, wykładowczyni Szkoły Edukacji PAFW i UW (przedmioty z zakresu zarządzania klasą i wychowania), koordynatorka sieci szkół praktyk SE, absolwentka kursu trenerskiego Stowarzyszenia Trenerskiego STOP, trenerka pracująca z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami, prowadząca kursy i szkolenia z zakresu zarządzania klasą, koordynatorka projektu dotyczącego metody myślącej klasy |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie podmiotowego angażowania rodziców w działania szkoły na rzecz rozwoju uczniów |
Zakres tematyczny: |
- Planowanie celów i efektów współpracy z rodzicami.
- Oddzielanie obszarów wpływu oraz odpowiedzialności szkoły i domu.
- Planowanie miejsca komunikacji z rodzicami w drabinie interwencji wychowawczych.
- Wykorzystywanie różnych strategii przekazywania informacji i prowadzenia rozmów.
- Zróżnicowanie w grupie rodziców a rodzaj możliwej współpracy.
|