Współpraca z rodzicami – jak ją planować i prowadzić, aby była wsparciem, a nie obciążeniem?

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/140
Rodzaj formy: warsztaty
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 5
Odpłatność uczestnika: 195 zł
Kierownik formy doskonalenia: Hanna Grytczuk, H.Grytczuk@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 52
Realizator/realizatorzy zajęć: Magdalena Jurewicz – nauczycielka wos, wykładowczyni Szkoły Edukacji PAFW i UW (przedmioty z zakresu zarządzania klasą i wychowania), koordynatorka sieci szkół praktyk SE, absolwentka kursu trenerskiego Stowarzyszenia Trenerskiego STOP, trenerka pracująca z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami, prowadząca kursy i szkolenia z zakresu zarządzania klasą, koordynatorka projektu dotyczącego metody myślącej klasy
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie podmiotowego angażowania rodziców w działania szkoły na rzecz rozwoju uczniów
Zakres tematyczny:
  1. Planowanie celów i efektów współpracy z rodzicami.
  2. Oddzielanie obszarów wpływu oraz odpowiedzialności szkoły i domu.
  3. Planowanie miejsca komunikacji z rodzicami w drabinie interwencji wychowawczych.
  4. Wykorzystywanie różnych strategii przekazywania informacji i prowadzenia rozmów.
  5. Zróżnicowanie w grupie rodziców a rodzaj możliwej współpracy.
Skip to content