Stawianie granic, które służy uczniom i nauczycielom

numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/139
Rodzaj formy: warsztaty
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 7
Odpłatność uczestnika: 260 zł
Kierownik formy doskonalenia: Hanna Grytczuk, H.Grytczuk@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 52
Realizator/realizatorzy zajęć: Magdalena Jurewicz – nauczycielka wos, wykładowczyni Szkoły Edukacji PAFW i UW (przedmioty z zakresu zarządzania klasą i wychowania), koordynatorka sieci szkół praktyk SE, absolwentka kursu trenerskiego Stowarzyszenia Trenerskiego STOP, trenerka pracująca z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami, prowadząca kursy i szkolenia z zakresu zarządzania klasą, koordynatorka projektu dotyczącego metody myślącej klasy
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie kształtowania postaw uczniów umożliwiających im swobodne i bezpieczne działanie w różnych obszarach życia
Zakres tematyczny:
  1. Budowanie dyscypliny – mapa narzędzi potrzebnych do tworzenia klimatu sprzyjającego uczeniu się.
  2. Klasowe zasady – jak je tworzyć i wykorzystywać, by realnie zmieniały zachowanie uczniów?
  3. Małe interwencje – sposoby reagowania na najczęstsze zaburzenia dyscypliny w trakcie lekcji.
  4. Analiza sytuacji z życia klasy – jak wybrać najlepsze narzędzie, by pokonać trudności.
Skip to content