Sprawiedliwość naprawcza w szkole jako narzędzie przeciwdziałania przemocy i budowania zdrowej kultury szkoły
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/131 |
Rodzaj formy: |
szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: |
4 |
Odpłatność uczestnika: |
222 zł |
Kierownik formy doskonalenia: |
Lidia Bugiera, L.Bugiera@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 42 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
dr Aleksandra Dopierała, psycholożka, wykładowczyni i nauczycielka mianowana. Członkini European Forum for Resorative Justice, od 4 lat członkini grupy roboczej Restorative School Working Group, w której osoby z 9 krajów współpracują na rzecz rozwoju sprawiedliwości naprawczej w szkołach oraz instytucjach związanych ze zdrowiem dzieci i młodzieży. Wicedyrektorka szkoły Spark Academy w Poznaniu, dydaktyczka w SWPS w Poznaniu. |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji kadry kierowniczej szkół/placówek oświatowych w zakresie efektywnego zarządzania jakością pracy szkoły/placówki oświatowej. |
Zakres tematyczny: |
- Czym jest sprawiedliwość naprawcza i restoratywna szkoła i jakie daje efekty dla uczniów i kadry?
- Jak wdrażać praktyki rozwijające empatię i odpowiedzialność do codzienności polskiej szkoły?
- Od czego zacząć i jak zbudować wewnętrzny plan wdrożenia?
|