Szkoła dostępna – zastosowanie zasad uniwersalnego projektowania (UDL) w edukacji
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/122 |
Rodzaj formy: |
szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
- wszystkich zainteresowanych
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy |
Liczba godzin zajęć: |
4 |
Odpłatność uczestnika: |
forma bezpłatna |
Kierownik formy doskonalenia: |
dr Katarzyna Kochan, K.Kochan@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 31 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Katarzyna Kochan – nauczyciel konsultant, Maria Furtak – nauczyciel konsultant |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów. |
Zakres tematyczny: |
- Szkoła jako przestrzeń przyjazna dla wszystkich.
- Model szkoły dostępnej.
- Standard dostępności architektonicznej.
- Standard dostępności edukacyjno-społecznej.
- Kwestionariusz autodiagnozy szkoły.
|