Dobrostan ucznia w wielokulturowej szkole z perspektywy dyrektora |
|
numer formy doskonalenia: 2023/2024/1/481 | |
Rodzaj formy: | szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
|
Liczba godzin zajęć: | 12 |
Odpłatność uczestnika: | 500 zł |
Kierownik formy doskonalenia: | dr Regina Korzeniowska, R.Korzeniowska@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 25 |
Realizator/realizatorzy zajęć: | Marzena Kędra – dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej i Przedszkola COGITO, Profesora Oświaty, Nauczyciel Roku 2012, Ambasador innowacyjnych idei i praktyk pedagogicznych, Dyrektor Roku 2010, przewodnicząca Krajowego Zespołu Koordynacyjnego Polskiego Stowarzyszenia Animatorów Pedagogiki C. Freineta; Monika Mojsiejonek – nauczyciel konsultant; dr Katarzyna Kochan – nauczyciel konsultant; Marzena Pulik-Sowińska – dyrektor ODN, nauczyciel konsultant; Edyta Paczkowska – wicedyrektor ODN, nauczyciel konsultant |
Cele formy doskonalenia: | Rozwój kompetencji kadry kierowniczej szkół/placówek oświatowych w zakresie efektywnego zarządzania jakością pracy szkoły. |
Zakres tematyczny: | 1. Wielokulturowa szkoła – wybrane techniki Freineta i szkolny system oceniania. 2. Cyfrowy narzędziownik dyrektora wspomagający zarządzanie wielokulturową szkołą/placówką. 3. Dostępność w szkole/placówce. 4. Dobrostan ucznia i nauczyciela w wielokulturowej szkole/placówce – przykłady dobrych praktyk. |