1 |
O czym warto pamiętać planując realizację podstawy programowej EdB? |
Kurs: 2024/2025/1/017 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 2 |
|
forma bezpłatna |
2 |
Mapa marzeń – innowacyjna metoda pracy z uczniami i sposób na zadbanie o dobrostan własny |
Kurs: 2024/2025/1/018 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 2 |
|
forma bezpłatna |
3 |
Rówieśnicza interwencja kryzysowa |
Kurs: 2024/2025/1/019 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 2 |
|
forma bezpłatna |
4 |
Jak można wspierać ucznia z niepełnosprawnością w nowoczesnej szkole? |
Kurs: 2024/2025/1/023 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 2 |
|
forma bezpłatna |
5 |
Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego – jak pracować w grupie zróżnicowanej? |
Kurs: 2024/2025/1/025 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
6 |
Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa – Jak zainspirować ucznia do uczenia się? |
Kurs: 2024/2025/1/043 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
7 |
Sieć współpracy i samokształcenia dla psychologów szkół i placówek oświatowych |
Kurs: 2024/2025/1/044 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
8 |
Sieć współpracy i samokształcenia dla pedagogów szkolnych szkół podstawowych i ponadpodstawowych |
Kurs: 2024/2025/1/045 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
9 |
Sieć współpracy i samokształcenia dla dyrektorów poradni psychologiczno-pedagogicznych |
Kurs: 2024/2025/1/054 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
10 |
Sieć współpracy i samokształcenia dla pedagogów specjalnych |
Kurs: 2024/2025/1/056 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
11 |
Relacje w edukacji. Jak budować porozumienie? |
Kurs: 2024/2025/1/079 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
12 |
Młodzież z innej planety – zrozumieć funkcjonowanie nastolatka w przestrzeni szkolnej |
Kurs: 2024/2025/1/085 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
13 |
Efektywna komunikacja – kluczowy element współpracy |
Kurs: 2024/2025/1/087 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
14 |
Znaczenie kompetencji emocjonalno-społecznych w budowaniu zespołu klasowego |
Kurs: 2024/2025/1/088 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
15 |
Tańce użytkowe, ludowe i integracyjne – kolor żółty |
Kurs: 2024/2025/1/089 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 5 |
|
|
16 |
Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów |
Kurs: 2024/2025/1/090 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
17 |
Edukacja włączająca – realizacja zadań wspierających rozwój ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Kurs: 2024/2025/1/098 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
18 |
Organizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością |
Kurs: 2024/2025/1/099 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
19 |
Środowiskowy model wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka z niepełnosprawnością i jego rodziny |
Kurs: 2024/2025/1/100 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
|
20 |
Diagnoza funkcjonalna dziecka/ucznia z niepełnosprawnością |
Kurs: 2024/2025/1/101 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
|
21 |
Przygoda czy trauma… Jak zorganizować bezpieczną wycieczkę i imprezę szkolną? |
Kurs: 2024/2025/1/107 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
22 |
Taki sam, a jednak inny – uczeń z przewlekłą chorobą w szkole/placówce |
Kurs: 2024/2025/1/108 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
23 |
Postępowanie w sytuacjach kryzysowych – jak rozwijać zachowania proobronne uczniów? |
Kurs: 2024/2025/1/109 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
24 |
Mały RATOWNICZEK – uczymy pierwszej pomocy w przedszkolu |
Kurs: 2024/2025/1/110 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 8 |
|
forma bezpłatna |
25 |
RATOWNICZEK – jak uczyć pierwszej pomocy w edukacji wczesnoszkolnej? |
Kurs: 2024/2025/1/111 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 8 |
|
forma bezpłatna |
26 |
Jak uczyć udzielania pierwszej pomocy? |
Kurs: 2024/2025/1/112 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 8 |
|
forma bezpłatna |
27 |
Konstruktywna konfrontacja – jako metoda radzenia sobie z trudnymi zachowaniami na lekcji |
Kurs: 2024/2025/1/121 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
28 |
Szkoła dostępna – zastosowanie zasad uniwersalnego projektowania (UDL) w edukacji |
Kurs: 2024/2025/1/122 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
29 |
ABC komunikacji alternatywnej i wspomagającej |
Kurs: 2024/2025/1/123 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
30 |
Uczeń z dysfunkcją słuchu w szkole |
Kurs: 2024/2025/1/124 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 5 |
|
forma bezpłatna |
31 |
Metody szybkiego zapamiętywania i uczenia się |
Kurs: 2024/2025/1/125 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
32 |
Z praktyki nauczyciela współorganizującego kształcenie |
Kurs: 2024/2025/1/129 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
33 |
Dyrektorze, zadbaj o well-being w swojej szkole/placówce |
Kurs: 2024/2025/1/130 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
34 |
Jak wzmacniać poczucie bezpieczeństwa emocjonalnego dziecka? |
Kurs: 2024/2025/1/138 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 6 |
|
|
35 |
Sztuczna inteligencja w pracy nauczyciela języka angielskiego |
Kurs: 2024/2025/1/162 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
|
36 |
Techniki relaksacyjne wykorzystywane w przedszkolu, czyli relaksacja przedszkolaka |
Kurs: 2024/2025/1/164 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 5 |
|
forma bezpłatna |
37 |
Nauczanie matematyki uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi |
Kurs: 2024/2025/1/169 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
38 |
Samosterowny uczeń – strategie oceniania kształtującego wspierające samodzielność ucznia |
Kurs: 2024/2025/1/183 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
39 |
Nawet Einstein miał problemy z matematyką – jak uczyć uczniów ze specjalnymi potrzebami |
Kurs: 2024/2025/1/190 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
40 |
Ocena sumaryczna a ocenianie kształtujące na lekcjach wychowania fizycznego |
Kurs: 2024/2025/1/191 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
41 |
Sztuka komunikacji w edukacji |
Kurs: 2024/2025/1/205 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
42 |
Zrozumieć ADHD – wyzwania, strategie i praktyczne wskazówki |
Kurs: 2024/2025/1/206 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
43 |
Wspieranie neuroróżnorodności w szkole i przedszkolu – wyzwania i możliwości w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera |
Kurs: 2024/2025/1/207 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
|
44 |
Przyroda i biologia bez zadań domowych – alternatywy metodyczne |
Kurs: 2024/2025/1/217 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
45 |
Pokolenie alfa na lekcjach biologii – wyzwania edukacyjne i potrzeba stosowania rozwiązań specyficznych i adekwatnych w nauczaniu przedmiotu |
Kurs: 2024/2025/1/218 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
46 |
Samouszkodzenia u nastolatków |
Kurs: 2024/2025/1/220 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
47 |
Spotkanie klasowe jako narzędzie w rozwiązywaniu problemów i budowaniu relacji między uczniami |
Kurs: 2024/2025/1/221 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
48 |
Diagnoza relacji uczniów w klasie za pomocą technik socjometrycznych |
Kurs: 2024/2025/1/223 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
49 |
Jak odkodować trudne zachowania uczniów? |
Kurs: 2024/2025/1/224 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
50 |
Terapia akceptacji i zaangażowania ACT w pracy z dziećmi i młodzieżą |
Kurs: 2024/2025/1/225 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 16 |
|
|
51 |
Lubuskie Inspiracje Projektowe – Kreatywne Ścieżki Edukacji |
Kurs: 2024/2025/1/231 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
forma bezpłatna |
52 |
Co ma ręka do gadania – czyli o wpływie terapii ręki na rozwój mowy |
Kurs: 2024/2025/1/247 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 5 |
|
|
53 |
Neurologiczne zaburzenia mowy o typie afazji i dyzartrii |
Kurs: 2024/2025/1/248 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
54 |
Uwaga, to działa – Mindfulness (trening uważności) dla młodszych dzieci |
Kurs: 2024/2025/1/250 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
55 |
Metoda aktywnego słuchania muzyki według Batti Strauss |
Kurs: 2024/2025/1/251 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
56 |
Logorytmika w pracy z uczniami z klas I-III |
Kurs: 2024/2025/1/254 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
57 |
Terapia ręki i stopy w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej |
Kurs: 2024/2025/1/255 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
|
58 |
Neuroróżnorodność u dzieci i młodzieży – jak pracować z dziećmi z ADHD i w spektrum autyzmu |
Kurs: 2024/2025/1/257 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
59 |
Rozwiązywanie trudnych sytuacji w klasie z wykorzystaniem metody Kids Skills (15 kroków) |
Kurs: 2024/2025/1/259 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
60 |
Nauczanie języka niemieckiego uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Kurs: 2024/2025/1/265 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
|
61 |
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języka angielskiego w szkole podstawowej |
Kurs: 2024/2025/1/268 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 2 |
|
forma bezpłatna |
62 |
Rozwiązywanie konfliktów między dziećmi metodą mikrokręgów |
Kurs: 2024/2025/1/285 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
forma bezpłatna |
63 |
ŻEBY CHCIAŁO SIĘ ŻYĆ – jak budować środowisko szkolne ku życiu czyli szkolna profilaktyka zachowań samobójczych |
Kurs: 2024/2025/1/286 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 6 |
|
|
64 |
Bezpieczeństwo uczniów w szkole – jak sprostać wymaganiom prawnym? |
Kurs: 2024/2025/1/297 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
|
65 |
Twój kompetentny uczeń. Duński model wychowania i edukacji |
Kurs: 2024/2025/1/298 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
66 |
Neurodydaktyka – nauczanie przyjazne mózgowi |
Kurs: 2024/2025/1/301 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
|
67 |
Mediacje szkolne i rówieśnicze dla klas 4-8 SP |
Kurs: 2024/2025/1/302 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
|
68 |
Mediacje szkolne i rówieśnicze dla klas 1-3 SP |
Kurs: 2024/2025/1/303 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
|
69 |
Ocenianie kształtujące z elementami planu daltońskiego dla klas 1-3 SP |
Kurs: 2024/2025/1/304 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
|
70 |
Mindfulness. Jak wprowadzić lekcje uważności w klasach 1-3? |
Kurs: 2024/2025/1/305 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
|
71 |
Uczeń jako kreator na lekcjach języka polskiego (metody inspirowane przekładem intersemiotycznym) |
Kurs: 2024/2025/1/309 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
72 |
Poezja zaciemnienia jako metoda pracy na języku polskim sprzyjająca indywidualizacji i aktywności uczniów |
Kurs: 2024/2025/1/311 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
73 |
Mediator ze specjalnością: mediator szkolny |
Kurs: 2024/2025/1/337 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 44 |
|
|
74 |
Mediacje szkolne i rówieśnicze dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych |
Kurs: 2024/2025/1/338 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
|
75 |
Wybrane koncepcje i metody wspierania rozwoju uczniów – przykłady rozwiązań niemieckich |
Kurs: 2024/2025/1/354 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 24 |
|
|
76 |
Nastolatek w kryzysie emocjonalnym – jak wspierać ucznia doświadczającego lęku |
Kurs: 2024/2025/1/390 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
77 |
Pomocnik pedagoga – dokumentowanie pracy zespołu specjalistów szkolnych |
Kurs: 2024/2025/1/392 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
78 |
Sieć współpracy i samokształcenia dla wychowawców klas – narzędziownik wychowawcy |
Kurs: 2024/2025/1/393 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: cykl spotkań |
|
forma bezpłatna |
79 |
Być po swojej stronie, czyli jak dbać o swój dobrostan |
Kurs: 2024/2025/1/394 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 8 |
|
|
80 |
„Pomagajka SAN” – kształtowanie empatii i umiejętności mądrego pomagania wśród młodzieży |
Kurs: 2024/2025/1/400 |
Nabór zakończono |
Liczba godzin: 4 |
|
|
81 |
Wychowanie bez nagród i kar – pozytywna dyscyplina w grupie i klasie |
Kurs: 2024/2025/1/401 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
|
82 |
Narzędzia komunikacji empatycznej w budowaniu zespołów klasowych |
Kurs: 2024/2025/1/418 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 2 |
|
forma bezpłatna |
83 |
Konstruktywna konfrontacja – jako metoda radzenia sobie z trudnymi zachowaniami na lekcji |
Kurs: 2024/2025/1/425 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
84 |
Tańce na różne okazje – kolor biały |
Kurs: 2024/2025/1/438 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 5 |
|
|
85 |
Szkoła dostępna dla każdego ucznia – założenia, działania, realizacja interwencji |
Kurs: 2024/2025/1/439 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |
86 |
Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli „Szkoła dostępna dla wszystkich” |
Kurs: 2024/2025/1/441 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 3 |
|
forma bezpłatna |
87 |
Doskonalenie kompetencji w zakresie pracy z uczniami z doświadczeniem migracyjnym |
Kurs: 2024/2025/1/455 |
Nabór trwa |
Liczba godzin: 4 |
|
forma bezpłatna |