Zaburzenia sensoryczne a trudności edukacyjne dzieci

numer formy doskonalenia: 2023/2024/1/105
Rodzaj formy: warsztaty
Oferta przeznaczona dla:
  • wszystkich zainteresowanych
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: zostanie podany po zebraniu grupy
Liczba godzin zajęć: 5
Odpłatność uczestnika: 75 zł
Kierownik formy doskonalenia: dr Katarzyna Kochan, K.Kochan@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 31
Realizator/realizatorzy zajęć: Aleksandra Piechowska – neurologopeda kliniczny, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta apraksji i zaburzeń mowy w ujęciu sensomotorycznym, specjalista ortodoncji funkcjonalnej; Anna Orzech-Chabasińska – neurologopeda kliniczny, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta apraksji i zaburzeń mowy w ujęciu sensomotorycznym, specjalista ortodoncji funkcjonalnej
Cele formy doskonalenia: Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów.
Zakres tematyczny:
  1. Rodzaje odruchów.
  2. Przetrwałe odruchy a trudności w uczeniu się.
  3. Brak integracji odruchów a problemy sensoryczno-motoryczne.
  4. Nieprawidłowości sensomotoryczne i ich wpływ na emocjonalność i zachowanie.
Skip to content