Zrozumieć ADHD – wyzwania, strategie i praktyczne wskazówki
|
numer formy doskonalenia: 2024/2025/1/206 |
Rodzaj formy: |
szkolenie |
Oferta przeznaczona dla: |
- wszystkich zainteresowanych
|
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: |
zostanie podany po zebraniu grupy – forma zdalna |
Liczba godzin zajęć: |
3 |
Odpłatność uczestnika: |
forma bezpłatna |
Kierownik formy doskonalenia: |
Adrianna Ruszkowska, A.Ruszkowska@odn.zgora.pl, tel. (68) 328 64 29 |
Realizator/realizatorzy zajęć: |
Adrianna Ruszkowska – nauczyciel doradca metodyczny |
Cele formy doskonalenia: |
Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania oraz realizowania procesu edukacyjnego adekwatnego do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości uczniów. |
Zakres tematyczny: |
- Uczeń z nadpobudliwością i deficytem uwagi – charakterystyka oraz typowe problemy z nauką i zachowaniem.
- Strategie i sposoby pracy z uczniem i klasą. Techniki uwalniania emocji (EFT Craiga i inne). Pomocne narzędzia cyfrowe.
- Rola neuroedukacji i diety.
- Współpraca z rodzicami i specjalistami.
|