Lech Sałaciński
1 ZaINTERESowania ucznia motorem jego woli działania. Co robić, aby dzieci chciały się uczyć?   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/041 Nabór trwa
Liczba godzin: 6
2 Arteterapia poprzez działania plastyczne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Kurs: 2019/2020/1/091 Nabór trwa
Liczba godzin: 6
3 Muzykoterapia w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/092 Nabór zakończono
Liczba godzin: 6
4 Geniusz a codzienność. Jak wspierać indywidualny rozwój dzieci/uczniów zdolnych?   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/093 Nabór trwa
Liczba godzin: 6
5 Nauczycielu, jak nie zwariować w szkole i ustrzec się wypalenia zawodowego?   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/121 Nabór trwa
Liczba godzin: 6
6 Podróż w głąb siebie. Autonarracja jako forma poznawania siebie i technika wsparcia samorozwoju uczniów   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/122 Nabór trwa
Liczba godzin: 6
7 Jak rozmawiać? Trening efektywnej komunikacji interpersonalnej   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/123 Nabór trwa
Liczba godzin: 6
8 Rozwój osobisty nauczyciela – trening interpersonalny   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/124 Nabór trwa
Liczba godzin: 14
9 Poprzez diagnozę do indywidualnej pracy z dzieckiem/uczniem   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/160 Nabór zakończono
Liczba godzin: 6
10 Nauczyciel – rodzic. Jak budować prawidłowe relacje?   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/169 Nabór zakończono
Liczba godzin: 6
11 Dyrektor szkoły/przedszkola – rodzic. Jak budować prawidłowe relacje?   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/215 Nabór trwa
Liczba godzin: 6
12 Jak nie zwariować w szkole i ustrzec się wypalenia zawodowego?   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/230 Nabór trwa
Liczba godzin: 6
13 Pomiędzy nauczycielem a rodzicem. Jak prowadzić konstruktywną rozmowę i budować prawidłowe relacje?   NOWOŚĆ
Kurs: 2019/2020/1/271 Nabór trwa
Liczba godzin: 6