UWAGA!!!
Ponieważ istnieje niebezpieczeństwo, że maile w naszej korespondencji z Państwem trafią do “Wiadomości-śmieci (SPAM)”, bardzo prosimy zawsze sprawdzać ten folder i w razie wątpliwości kontaktować się z kierownikiem formy doskonalenia.

Awans zawodowy Bezpieczeństwo w szkole/placówce Biologia / Przyroda
Doradztwo zawodowe Edukacja artystyczna / Muzyka / Plastyka Edukacja dla bezpieczeństwa
Edukacja przedszkolna Edukacja wczesnoszkolna Fizyka / Chemia
Geografia Historia i wos Informatyka
Języki obce Język polski Konferencje
Kształcenie zawodowe Matematyka Nowoczesna metodyka
Ocenianie wewnątrzszkolne Rozwój osobisty nauczyciela Sieć współpracy i samokształcenia
Spotkania metodyczne TIK – technologie informacyjno-komunikacyjne Uczeń ze specjalnymi potrzebami
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka Współpraca ze środowiskiem lokalnym Współpraca z rodzicami
Wychowanie do życia w rodzinie Wychowanie fizyczne Wychowanie / Profilaktyka
Zarządzanie szkołą / placówką oświatową Zmiany w prawie oświatowym

Halina Adaszyńska Katarzyna Bemben Agnieszka Boruszewska
Lidia Bugiera Kinga Czekatowska Maria Furtak
Aneta Gawron Hanna Grytczuk Katarzyna Kochan
Renata Kołkowska Maja Korcz Regina Korzeniowska
Hanna Krajniak Dorota Krzyżaniak Lucyna Kusiak
Katarzyna Lasik Aleksander Ławiński Bogusława Madej-Breitkopf
Monika Mojsiejonek Małgorzata Morawska-Borysewicz Danuta Mroczyk
Edyta Paczkowska Ewa Radczyc. Jolanta Radczyc
Tomasz Rubiś Adrianna Ruszkowska Lech Sałaciński
Edyta Stryczyńska Wioletta Szymczyk Iwona Tarnawa-Januszek
Elżbieta Terajewicz Agnieszka Twarowska Grażyna Uhman
Anna Walczak Roman Walenciak Katarzyna Walków
Wioletta Wodnicka Agnieszka Znamirowska

Kierunek 1. Kontynuacja działań na rzecz szerszego udostępnienia kanonu i założeń edukacji klasycznej oraz sięgania do dziedzictwa cywilizacyjnego Europy, w tym wsparcie powrotu do szkół języka łacińskiego jako drugiego języka obcego.
Kierunek 2. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci i młodzieży, realizację adekwatnego programu wychowawczo-profilaktycznego oraz zajęć wychowania do życia w rodzinie.
Kierunek 3. Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego.
Kierunek 4. Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego.
Kierunek 5. Rozwój kształcenia zawodowego i uczenia się w miejscu pracy w partnerstwie z przedstawicielami branż.
Kierunek 6. Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci, uczniów i rodzin udzielanego w systemie oświaty poprzez rozwijanie współpracy wewnątrz- i międzyszkolnej, a także z podmiotami działającymi w innych sektorach, w tym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci i wsparcia rodziny.
Kierunek 7. Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej.
Kierunek 8. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji.
Kierunek 9. Rozwijanie umiejętności uczniów i nauczycieli z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach programu „Laboratoria przyszłości”.
Skip to content