UWAGA!!! Ponieważ istnieje niebezpieczeństwo, że maile w naszej korespondencji z Państwem trafią do “Wiadomości-śmieci (SPAM)”, bardzo prosimy zawsze sprawdzać ten folder i w razie wątpliwości kontaktować się z kierownikiem formy doskonalenia. Twój koszyk (0) Awans zawodowy Bezpieczeństwo w szkole/placówce Biologia / Przyroda Doradztwo zawodowe Edukacja artystyczna / Muzyka / Plastyka Edukacja dla bezpieczeństwa Edukacja przedszkolna Edukacja wczesnoszkolna Fizyka / Chemia Geografia Historia i wos Informatyka Języki obce Język polski Konferencje Kształcenie zawodowe Matematyka Nowoczesna metodyka Ocenianie wewnątrzszkolne Rozwój osobisty nauczyciela Sieć współpracy i samokształcenia Spotkania metodyczne TIK – technologie informacyjno-komunikacyjne Uczeń ze specjalnymi potrzebami Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka Współpraca ze środowiskiem lokalnym Współpraca z rodzicami Wychowanie do życia w rodzinie Wychowanie fizyczne Wychowanie / Profilaktyka Zarządzanie szkołą / placówką oświatową Zmiany w prawie oświatowym Halina Adaszyńska Katarzyna Bemben Agnieszka Boruszewska Lidia Bugiera Kinga Czekatowska Maria Furtak Aneta Gawron Hanna Grytczuk Katarzyna Kochan Renata Kołkowska Maja Korcz Regina Korzeniowska Hanna Krajniak Dorota Krzyżaniak Lucyna Kusiak Katarzyna Lasik Aleksander Ławiński Bogusława Madej-Breitkopf Monika Mojsiejonek Małgorzata Morawska-Borysewicz Danuta Mroczyk Edyta Paczkowska Ewa Radczyc. Jolanta Radczyc Tomasz Rubiś Adrianna Ruszkowska Lech Sałaciński Edyta Stryczyńska Wioletta Szymczyk Iwona Tarnawa-Januszek Elżbieta Terajewicz Agnieszka Twarowska Grażyna Uhman Anna Walczak Roman Walenciak Katarzyna Walków Wioletta Wodnicka Agnieszka Znamirowska Kierunek 1. Kontynuacja działań na rzecz szerszego udostępnienia kanonu i założeń edukacji klasycznej oraz sięgania do dziedzictwa cywilizacyjnego Europy, w tym wsparcie powrotu do szkół języka łacińskiego jako drugiego języka obcego. Kierunek 2. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci i młodzieży, realizację adekwatnego programu wychowawczo-profilaktycznego oraz zajęć wychowania do życia w rodzinie. Kierunek 3. Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego. Kierunek 4. Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego. Kierunek 5. Rozwój kształcenia zawodowego i uczenia się w miejscu pracy w partnerstwie z przedstawicielami branż. Kierunek 6. Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci, uczniów i rodzin udzielanego w systemie oświaty poprzez rozwijanie współpracy wewnątrz- i międzyszkolnej, a także z podmiotami działającymi w innych sektorach, w tym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci i wsparcia rodziny. Kierunek 7. Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej. Kierunek 8. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji. Kierunek 9. Rozwijanie umiejętności uczniów i nauczycieli z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach programu „Laboratoria przyszłości”.