Temat: Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej. Problemy w nauce i zachowaniu.
Cel: projektowanie działań w szkole uwzględniających indywidualizację procesu edukacji w odniesieniu do każdego ucznia
Zakres tematyczny:

  1. Charakterystyka bazowych układów sensorycznych.
  2. Symptomy zaburzeń integracji sensorycznej w nauce i zachowaniu.
  3. Wybrane narzędzia wstępnej diagnozy procesów przetwarzania sensorycznego u dzieci.
  4. Główne kierunki wspomagania rozwoju dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej.

Adresat: nauczyciele przedszkoli i szkół podstawowych

Liczba godzin: 5
Cena: 780 zł


Realizator:

dr Aneta Rudzińska-Rogoża – adiunkt Katedry Opieki, Terapii i Profilaktyki Społecznej Uniwersytetu Zielonogórskiego, terapeuta integracji sensorycznej i opóźnienia neurorozwojowego INPP
Szczegółowych informacji udziela: Hanna Grytczuk, Renata Kołkowska – tel. (68) 328 64 52

Newsletter

Wpisz kod 8946
Imię:
email:

Strefa osobistego rozwoju

Badania i analizy

Spotkania z TI w ODN

 

baner lubuskie

 

 logo szkola dla rodz wych

 

  logo klub nauczyciela 

 

szkola zdrowie

 

 

pbw