Temat: Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się – nowe interdyscyplinarne spojrzenie na problem.
Cel: projektowanie działań w szkole uwzględniających  indywidualizację procesu edukacji w odniesieniu do każdego ucznia
Zakres tematyczny:

  1. Specyficzne trudności w uczeniu się – ustalenia terminologiczne.
  2. Interdyscyplinarny model rozpoznawania specyficznych trudności w nauce. Wybrane techniki i narzędzia diagnozy.
  3. Strategie terapeutyczne w szkole.

Adresat: nauczyciele szkół podstawowych

Liczba godzin: 5
Cena: 780 zł


Realizator:

dr Aneta Rudzińska-Rogoża – adiunkt Katedry Opieki, Terapii i Profilaktyki Społecznej Uniwersytetu Zielonogórskiego, terapeuta integracji sensorycznej i opóźnienia neurorozwojowego INPP
Szczegółowych informacji udziela: Hanna Grytczuk, Renata Kołkowska – tel. (68) 328 64 52

Newsletter

Wpisz kod 8946
Imię:
email:

Strefa osobistego rozwoju

Badania i analizy

Spotkania z TI w ODN

 

baner lubuskie

 

 logo szkola dla rodz wych

 

  logo klub nauczyciela 

 

szkola zdrowie

 

 

pbw