Temat: Tutoring jako indywidualizacja pracy z uczniem.
Cel: poznanie i wykorzystanie tutoringu przez nauczycieli w indywidualnej pracy z uczniami
Zakres tematyczny:

  1. Tutoring w kontekście wymagań nadzoru pedagogicznego.
  2. ABC  tutoringu.
  3. Tutoring rozwojowy i naukowy w pracy z uczniem.
  4. Opracowanie planu tutoriali.
  5. Organizacja tutoringu w szkole.

Liczba godzin: 4
Cena: 480 zł + koszty dojazdu


Realizatorzy:
Barbara Benyskiewicz - nauczyciel konsultant - nauczyciel dyplomowany, edukator, trener w projektach MEN, kwalifikacje z zakresu organizacji i zarządzania oświatą, kwalifikacje z
zakresu zarządzania środkami Unii Europejskiej z elementami prawa europejskiego, ekspert w zakresie oceny projektów, coach, tutor
Małgorzata Bugaj - nauczyciel konsultant, nauczyciel języka polskiego,  kwalifikacje w zakresie dziennikarstwa i zarządzania informacją , egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego  języka polskiego, tutor
Maria Furtak - nauczyciel konsultant - nauczyciel dyplomowany, edukator, trener w projektach MEN, kwalifikacje z zakresu kierowania organizacjami samorządowymi i
instytucjami pozarządowymi, kwalifikacje z zakresu  zarządzania środkami Unii Europejskiej z elementami prawa europejskiego, ekspert w zakresie oceny projektów, coach, tutor

Newsletter

Wpisz kod 8946
Imię:
email:

Strefa osobistego rozwoju

Badania i analizy

Spotkania z TI w ODN

 

baner lubuskie

 

 logo szkola dla rodz wych

 

  logo klub nauczyciela 

 

szkola zdrowie

 

czytamy

 

pbw