Biuro Obsługi Klienta - pok. 103, 104 parter

 

bok

Grafik obsługi Klienta:

 Poniedziałek 8.00 - 15.00
 Wtorek 8.00 - 15.00
 Środa 8.00 - 15.00
 Czwartek 8.00 - 15.00
 Piątek 8.00 - 15.00
 Sobota 8.30 - 14.00

 

Zadania:

  1. Przyjmowanie zgłoszeń udziału w formach doskonalenia.
  2. Udzielanie informacji o realizowanych formach doskonalenia.
  3. Wydawanie świadectw i zaświadczeń ukończonych form doskonalenia.
  4. Dokumentowanie przebiegu form doskonalenia.

Pracownicy BOK:

Dorota Szulc - koordynator BOK

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 68 328 64 46

Marzena Cielecka

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 68 328 64 39
Patrycja Bojanowska

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 68 328 64 63

Strefa osobistego rozwoju

Badania i analizy

Spotkania z TI w ODN

 

baner lubuskie

 

 logo szkola dla rodz wych

 

  logo klub nauczyciela 

 

szkola zdrowie

 

czytamy

 

pbw