Temat: Jak wypromować swoją szkołę/placówkę w środowisku?
Cel: doskonalenie umiejętności projektowania działań na polu image, public relation oraz reklamy i marki w kontekście marketingu i promocji szkoły
Zakres tematyczny:

  1. Określenie znaczenia image (wizerunku) i marki szkoły placówki dla marketingu i promocji szkoły.
  2. Określenie znaczenia public relations w budowaniu wizerunku szkoły.
  3. Zaprojektowanie działań na polu promocji i marketingu szkoły.

Liczba godzin: 6 (3 + 3)
Cena: 720 zł + koszty dojazdu


Realizator:

Grażyna Uhman - promotor zmiany, trenerka i ekspert KOWEZiU, autorka poradników dla nauczycieli i dyrektorów w zakresie kształcenia modułowego, recenzentka programów nauczania do zawodu, autorka kursów doskonalących dla KOWEiU w tym e-learningowych, absolwentka studiów podyplomowych na UJ Studium retoryki

Newsletter

Wpisz kod 8946
Imię:
email:

Strefa osobistego rozwoju

Badania i analizy

Spotkania z TI w ODN

 

baner lubuskie

 

 logo szkola dla rodz wych

 

  logo klub nauczyciela 

 

szkola zdrowie

 

czytamy

 

pbw